Nekad kevin756756 | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin756756

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
18
Användarnamn: kevin756756

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor ägare

Vad heter du IRL? Kevin

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 600plus

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag älskar bilar så jävla mycket och jag kommer ta ställning till så mycket jag kan, jag är väldigt aktiv och vet mycket om bilar. Kommer göra det rätta och det kommer mina anställda göra och så att göra för anställer rätt person. Vet hur bilmarknaden fungerar så vi på vianor kommer stiga och ha roligt speciellt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart chef på båda firmor och jobbat som mekaniker autoexpreten och Falck som sagt jag älskar bilar och jag har jobbat mycket med bilar så kan allt om bilar vet hur allt fungerar och vet hur man gör så att företaget stiger mer och mer jag kommer göra så att vianor har bra ekonomi och anställa den rätta personen för jobbet.

Berskiv din karaktär? Jag växte upp med båda föräldrar i ett lyxigt hus dom uppfostrade mig bra så jag inte skulle bli kriminell och min pappa älskar bilar därför gör jag det och så det räcker min favo hobby älskar att meka med bilar. När jag blev vuxen så flyttade jag ut och sökte job på massa ställen speciellt jobb som har nånting med bilar att göra så nu söker jag jobb på vianor då det behövs en chef där speciellt nu.

Hur ofta kommer du vara inne? När Jag vaknar tills jag sover men är aktiv jävligt länge som många nog vet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka