Accepterad Kevin4204 | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin4204

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kev3978

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Meretti 1996-05-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Strategisk, karismatisk, hänsynslös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo Meretti föddes in i en familj med kopplingar till organiserad brottslighet. Redan som ung lärde han sig att världen handlar om makt, lojalitet och pengar. Hans far drev en illegalt spelverksamhet, och Leo fick snabbt en inblick i stadens undre värld. Efter att hans far förråddes och mördades av en rivaliserande grupp, insåg Leo att om han ville överleva, var han tvungen att bygga sin egen väg till toppen.Leo har en tydlig vision: han vill expandera sin verksamhet och bli den obestridda kungen av stadens kriminella nätverk. Framtidsplaner: Leo Meretti har inga ambitioner att styra hela staden eller klättra upp i de högsta maktpositionerna. Istället vill han bygga upp en stabil och lönsam kriminell verksamhet som håller sig under radarn. Hans mål är att tjäna stora pengar, säkra sin egen trygghet och skapa ett nätverk av lojala personer som kan hjälpa honom att hålla sig ett steg före lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag letar efter en seriös RP-server med en aktiv community där jag kan utveckla min karaktär och vara en del av spännande scenarion. Unive RP verkar ha en bra balans mellan realism och roligt rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att man inte alltid försöker "vinna" utan istället bidrar till en mer dynamisk och engagerande berättelse. Det handlar om att skapa ett trovärdigt och underhållande rollspel där båda parter får en bra upplevelse, snarare än att fokusera på att ens egen karaktär alltid ska komma ut som segrare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte spelat fivem tillräckligt länge, har sett mycket på twitch och har lärt mig mycket där.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM, Ingen VDM, FearRP och ha ett sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och erfaren RP-spelare som alltid strävar efter att skapa intressanta och realistiska scenarion. Jag förstår vikten av att spela för berättelsen snarare än att alltid vinna och är van vid att anpassa mig till olika situationer för att göra spelet roligt för alla inblandade.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka