Nekad kevin35543 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin35543

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin35543

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lars hemming 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social seriös traumatiserad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lars främsta mål med livet är i stort sätt att inte “fucka upp” det igen. Alltså att vara på lagens sida, skaffa sig ett välbetalt yrke, vara social och skaffa vänner. Alltså målet med hans liv är inte att vara rik och känd, allt han vill är endast skaffa kontakter, gå ut med folk och vara i stort sett social bland andra människor. Men när de kommer till vad hans främsta mål med yrken så är de i stort sätt kanske Polisen eftersom han har utbildning i Samhällskunskap, och då har han endast polishögskolan kvar att göra. Men de finns även andra mål inom att vara social, Lars vill inte bara skaffa vanliga vänner. Han vill även sprida kontakter, allt ifrån kriminella, lagliga eller bara vänskap kontakter. Alltså så vill han lära känna folk, och inte bara “prata” med dem. Lars barndom startade på ett väldigt ovanligt sätt. Eftersom i dagens tid så kan de vara vanligt ibland att fadern lämnar en ung familj vid barnets födelse. Men för Lars så var de helt tvärtom. När Lars föddes så avled hans mor, och han fick leva själv med hans far. Det enda som var de speciella med Lars far var att han var befälhavare inom en militärt kompani som skickades till Afghanistan 2001. Under denna tid så var Lars endast 6 årsåldern, men såklart så fanns de anhängare som fick ta hand om Lars. Hans gudfader Bengt fick ta hand om Lars under hans barndom ifrån han var 6 till 18 års åldern, eftersom hans far tyvärr avled. Han var en av dem fem som avled år 2001 i Afghanistan kriget

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig, seriös och socialt rollspelande samt roliga och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ta att den andra parten vinner och inte börja gråta över det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, men jag har haft kompisar som har brutit karaktär i ett scenario. dom fick ett hård straff så jag har lärt mig att jag inte ska göra de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka