Nekad Kevin222kev | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin222kev

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Ram

Vad är ditt discord namn? kevin222kev

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dan jackopson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? busig rolig ansvarsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dan Jackopson är 25 år gammal och kommer från en liten stad i Sverige. Han växte upp med ett stort intresse för teknik och äventyr, och har alltid haft en nyfiken syn på världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Dan Jackopson kan bidra med energi och kreativitet till serverns RP. Han är nyfiken, social och gillar att skapa situationer som driver berättelsen framåt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte alltid ska vinna själv att jag ska skapa en brab rp för min partner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de var när jag var ny i stan så körde jag på folk men sen des har jag inte jort de igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte VDM som betyder att man kör på en med ett fordon. Man får inte RDM som betyder att man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är respektfull och vill skapa en bra RP

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad!
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka