Nekad Kevin222kev | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin222kev

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: rtqfey

Vad är din discord tagg? kevin222kev

Vem var det som bannade dig? E27

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-05 223359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har behandlat döda kroppar dåligt står de men jag försöker ba ta dem till sjukhuset och jag är rätt ny men när jag ska lyfta så råka jag dubbel klicka så de blir att jag sökte igenom sen så tog jag en mobil fast jag råka för jag skulle dra musen för att stänga ner men jag jädde tillbaka den sen för jag råkade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hadde inte hålt på att bära en kropp eller någort på 5 timmar sen blev jag bar bannad utan att göra någort jag satt ba i en bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag jorde fel men da var inte meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag de var när jag var ny så jag körde på folk sen för jag trodde man skulle döda men sen des har jag inte jort de igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunat ta de försiktigade och inte dubelt klickat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka