Nekad Majistro | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Majistro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Ditt discord namn: Majistro

Ditt Hex-ID: steam:11000016e095901

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? A1

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo, eftersom jag och en grabb hade ett litte bråk på allmänt krim chaten, efteråt sa en krimanvarig åt att vi skulle sluta så jag sluta. Men jag ville bara ragebait lite innan jag går vidare men sen kom A1 och blanda sig i och sa "Vill du bli skickad?" och jag trode att han menade att dem skulle kicka mig ur gänget eftersom han är vice/boss i NKM jag var med, så jag sa gör hur du vill. Men eftersåt ser jag att jag har fått indragna roller, så jag går till unive allmänt och skriver till A1 "vad gör du?" och sen efter gav han mig timeout i 6 dagar utan nån anledning.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag lyssna på krimansvariga när de sa till oss att sluta hetsa, men jag ville bara ragebaita litte. Men anledningne varför jag tycker att detta är felaktigt är eftersom A1 tog ett beslut på att dra mina roller istället för att ge mig poäng eller timeout på chatten.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har skickat bevis till philip320 i pm, eftersom jag vill att du ska ta beslutet. Och att det inte går att bifoga bilderna här. mvh

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad

Tillbaka