Nekad Kevin1786 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? kezi.1

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: 3333.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att staffsen bannade mig eftersom mina handlingar i scenariot innebar att jag bröt mot serverns regel powergaming, jag förstörde rpn genom att ej rpa på skador och gjorde det tråkigt för andra och jag ångrar mig djupt, det skapade ett tråkigt scenario för följande personer inblandade i scenariot och jag lovar att ej begå samma misstag igen, ska hädanefter tänka på att rollspela på mina skador när jag t.ex vurpat eller flugit upp med bilen i luften. var väldigt fokuserad på att köra vbidare och tänkte ej vad som var bäst för rpns skull och det var själviskt av mig och jag ångrar mig och lovar att vara bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade lämnat min vän på sjukhuset efter han hade varit med i en bilolycka och sen så skulle jag bara åka runt lite och så skedde mitt regelbrott efter ja flög upp men ja ångrar de jätte mycket och ja brukar tänmka på det i vanliga fall men ja gjorde ej det här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ej felaktig det var jag som gjorde fel och glömde rpa på skador men ja komemr inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ( vill bara tillägga 82 av mina banns är från innan oktober 2023 och att jag bättrat mig en hel del sen dess som ni ser på mina banns, 5 dessa 3 månader är 1 felaktig och 2 omplacerade så egentligen ska de stå 5 st dessa 3 månaderna.)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle sansat mig och tänkt på att rpa på skador och inte köret vidare, jag lovar att ionte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka