Accepterad kevin lund | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mk7

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198343753590/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? qintd#4722

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2021

Berätta om din karaktär.Emilia har tyvärr inte haft samma uppväxt som alla andra barn... Emilia är uppväxt på landet med sin mamma och pappa. Vi hade väldigt mycket djur på gården och jag var en väldigt bra djurvän som älskade att vara med djuren dag in och dag ut. Men tyvärr hade inte vi så mycket pengar så vi hade inte råd med så mycket mat eller någon bil och det var väldigt långt in till stan. När Emilia fyllde 13 år gammal skildes hans mamma och pappa så jag var varannan vecka hos mamma och pappa. Min pappa flytta till stan och mamma flytta lite utanför stan. En veckan när jag var hos pappa så börja han slå mig och kalla mig dumma saker. Jag vågade inte prata med någon om det så det höll på i några år och jag var ledsen och mådde jätte dåligt jätte länge. Men tillslut så bestämde jag mig för att berätta till min mamma vad som hade hänt, och när jag hade sagt till hon ringde hon upp pappa och prata med han och det gjorde bara hela situationen värre. Men tyvärr så hamnade jag i fel umgänge och börja med fel saker och nu efter några år så har jag hittat rätt väg igen och vill hjälpa andra att inte hamna i samma fotspår som m

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna bidra med att sprida positiv glädje och kunna hjälpa till i de arbeten som det finns snålt med personal i och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna få ut mycket mer av mitt rp spelande genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli så intresserad av unive är att jag tycker att det är en väldigt proffsigt gjord server som väldigt många spelar på jämfört med andra serverar i Sverige. Eftersom det finns så många som spelar på servern finns det även mycket personer inom falck, sjukvården etc som kan hjälpa till när man behöver och det är ett stort +för mig

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att kolla runt och fråga vänner vilken som va den populäraste och bästa servern de spelat på och tillslut så fall valet på just unive

Vad har du för mål med ditt rollspel?som mål med mitt rollspelande har jag att jag ska kunna få jobb på de jobb som man gör lite mer tex sälja droger och hjälpa olika gäng med olika saker som dom behöver hjälp med. När jag fått de bästa jobbet som krimminel som jag själv gillar. ska jag sedan fortsätta försöka göra mer avanserade grejer som jag inte är så bra på för tillfället så jag kan utveklas på det. men utanför jobbet så ska jag försöka unna mig saker jag drömt om att ha i livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som mål på unive har jag att jag vill kunna jobba på de jobben som man har bästa lön eftersom man måste kunna försörja sig om man har en dyr villa eller annat. vill också vara igenkänd när jag är inne på servarna alltså få många kontakter och nya vänner på servern och även i discord

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? igen för tilfälet och tror ej det kommer bli någon

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka