Nekad Noah88 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? .noah88

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Noah Berg och han är född 1994

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,Rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Noah berg och han är 33 år. Han har en bror en syster en mamma och en pappa. Hans pappa heter Gunnar, hans mamma heter Karin, hans bror heter Adam och hans syster heter Elsa. När han var liten var han intressera av experiment. en gång när han gick i skolan och hade kemi så råkade han spränga upp kemi labbet men alla klarade sig bara att han blev avstängd från skolan. När han kom tillbaka till skolan så blev han mobbad av tre killar som gick i åttan. Dem brukade slå han, ta hans grejer och vara elak mot honom. Men när han blev äldre hittade han dem grabbarna som mobbade honom och gjorde revenge. Nu är han intresserad av bilar och att hitta nya kompisar. Hans dröm är att skapa ett eget bilföretag. Där skulle han sälja allt från sportbilar till motorcyklar. Hans favorit bil är en mercedes gt63. Nu håller han på att köpa massor av bilar så att han kan sälja dem sedan. Och Noah är nästan alltid en positiv person och är trevlig mot alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska låta andra ha det kul och inte tänka på mig själv hela tiden och om jag till exempel krockar ska jag försöka rpa så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte alltid ska vinna och att om man är bättre än någon på något så måste man låta den personen också vinna eller klara det någon gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har kört för fort i stan och det har ledit till böter och jag har lärt mig att köra sagt och försigtigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? en regel är rdm och det är att kan inte ska döda någon utan anledning och en annan är wdm och det är att man inte ska köra på någon med mening så att de dör.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag alltid har älskat rpa och jag tror att unive är det roligaste jag har rpat i(:

Nekad.
Anledning:
din karaktär kan inte ha samma namn som du irl

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka