Inaktuell kevin.ahmeed1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? All4n#8511

Ange ditt födelsedatum 20 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa folk bli medlemmar så att dom får mer möjligheter ig och ooc så dom får tillgång med mer jobb och mer chatter ig och ooc för ooc får dom tillgång till generellt i discorden och så får dom till gång till blocket och twitter ig. mina kompisar är också medlemskaps ansvariga och dom hjälper folk och jag är stress tålig och kan vänta på folk om dom säger typ chilla eller vänta medans dom ska svara en fråga som jag har ställt jag skulle också vilja hjälpa dom och er som är staffs at hjälpa servern bli större och leta efter aktiva spelare att bli medlemmar för typ om man inte är aktiva så är det inte så smart att söka till medlem på just denna servern för att jag vet att ni söker efter aktiva spelare som inte kör på andra servrar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag ska hjälpa många personer som möjligt och jag ska ta in så många personer som möjligt i intervju rummet jag skulle också hjälpa dom om dom behöver hjälp och jag skulle försöka förstå dom så mycket som möjligt och jag skulle också försöka prata så förståndligt som möjligt jag skulle vilja att dom skulle förstå mig som mycket som möjligt fast om dom inte skulle förstå mig så skulle jag upprepa det jag sa fast försöka säga det så försdåndligt som möjligt. jag skulle också vara opartisk och snäll som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag skulle vara snäll och lyssna på det dom säger jag skulle också välkommna dom till intervju rummet och säga typ "hej är du redo. och om dom säger ja så skulle jag börja då skulle jag säga berätta vad du heter irl och ig. och hur många år är du IRL. jag skulle också säga vad är ditt mål med att bli medlem på just denna servern. sen skulle jag också säga varför vill du just bli medlem på denna servern. och kan du våra grundregler på unive RP sen så skulle jag också sagt spelar du på några andra servrar och sån och sen så skulle jag sagt berätta lite om din karaktär om dom har sagt bra och utvecklat så skulle jag skriva att dom blev vidare och välkommen som medlem på unive RP. Fast om dom säger dåligt och och inte beskriver bra och sånt så skulle jag sagt tyvärr så blev du inte medlem fast bättre lycka nästa gång du kan skriva en till ansökan snart.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Påverkan att bli medlem på Unive RP är att få fler möjligheter på servern och kunna öppna fler dörrar och kunna bli fler roliga jobb och sånt och att dom ska ha riktigt roligt och att rpa så bra som möjligt samt ska man också vara mogen varesej man är liten eller vuxen. man ska också vara så snäll som möjligt i T.E.X Stör Ej och IG och bara ha så bra som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna grundreglerna detta innebär att dom ska veta vad RDM är och VDM och NLR och FEARRP och sånt om dom inte kan grundreglerna så är det bara att träna på grundreglerna och försöka igen och ha bättre lycka nästa gång för att man kan ju inte ha en medlem som knappt kan reglerna för det blir ganska konstigt och om dom typ RDMar alla det blir ganska konstigt. Man vill också att dom ska vara seriösa och RP bra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att mitt ansvar är att hitta och ta personer seriösa och hitta seriösa RP spelare som har RPatt bra som icke medlemmar eller som medlemmar tidigare eller som medlemmar i en annan server.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar typ spela hela dagen om jag har tid fast om jag inte har tid typ om jag har läxor eller behöver plugga till ett prov skulle jag fortfarande försöka vara så aktiv som möjligt om jag typ bara har en timme på mig att spela så skulle jag typ bara tagit intervjuer fast om ingen sitter och väntar på intervju till medlem så skulle jag spela lite tills någon sitter inne och väntar på intervju så skulle jag tagit han/hon och tagit deras intervju om jag inte är mitt i ett scenario för då så blir det combat logging.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra servrar fast om jag skulle bli medlemskaps ansvarig så skulle INTE spela på andra servrar för att unive är den bästa RP servren enligt min åsikt jag tycker att det är trevliga personer i denna RP servren man kanske är otrevlig i ig fast då är det typ mest RP för när man pratar med dom OOC eller i dc så är dom faktiskt inte upprörda.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror faktist inte det

Senast ändrad:
Tillbaka