Accepterad Keviin | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviin

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798127436/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Keviin

Vad är din discord tagg? #1439

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv oc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske för att man inte ska prata om att lura någon. Dock var de en jag träffade som sa att han skulle lura fram sig en bil på sätt att han skulle få en fraktura fast inte betala fast jag var aldrig med på de fast frågade bar hur han skulle göra de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod utanför och pratade om hur han skulle göra de och sedan gick jag genom "fönstret fast min dator var helt borta då ochjag såg inte ens typ byggnaden och såg ine personerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, på sätt och viss efter som att jag gick igenom "fönstret" men jag inte såg de och lärt mig att till nästa gång att jag ska starta om spelet/datorn så att jag ser allt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte slå på bilar och inte gjort de sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Starta om min dator så jag ser allt och inte ens komma i samtal me folk som försöker lura folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Starta om datorn när jag inte ser något.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka