Nekad ketamin | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ketamin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IAminTheKKK

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? mescaline#1473

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Johan Bernsson är en somalie född i Sverige. Han växte upp i ett medelsvensson område i göteborg men flyttade senare ut till förorten då hans föräldrar kastade ut honom vid 20 års ålder pågrund av den exessiva haschrökningen. Han är nu 23 nyinflyttad i Unives stad och jobbar på postnord men har funderingar kring att återigen börja sälja droger som en sidehustle.

Johan har sedan han flyttade till förorten pratat med brytning för att kunna passa in i omgivningen, detta trots att han behärskar det svenska språket bättre än 90% av svenska folket. Han har också en liknande strategi när det gäller våld, egentligen är han en ganska fredlig och lugn man men i situationer som kallar för det flippar han och spelar tuff. Det händer ofta att Johan hamnar i skeva situationer då han har ett problem att säga nej och inte vill verka feg.

Johans intressen är tungt beroende av vad som är hippt men att röka hasch är ett tvättäkta intresse han haft sedan unga dagar. För tillfället är han intresserad av snabba bilar och kvinnor med stora tuttar som han kan röka hasch med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra till comunityn och få folk att uppleva roliga men ibland skeva situationer i sitt RP äventyr här på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur levande världen är och hur ekonomin fungerar. Folket på servern är roligt och det finns alltid något att hålla på med

Hur hittade du Unive? Jag såg den på listan av seriösa rp servrar på FiveM, jag och min polare gillade vad vi hade sett om servern på sociala medier de följande dagarna så vi skapade våra karaktärer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra personer att ha lika mycket kul som jag haft på servern och att bidra med några unika upplevelser. Självklart att ha kul i processen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att behålla den sköna känslan av rollspelet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla alla frågor förutom karaktären för den är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka