Nekad ketamin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ketamin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Johannes

Vad heter du på discord? Johan Bernsson#1473

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 347

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Qpark för jag känner att jag är den som har bäst energi för jobbet. Jag gillar att hypea upp folk för att göra jobbet, speciellt på qpark eftersom qpark communityn är den goaste jag bemött på servern

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat i ungefär 1 vecka och har fort klättrat upp i befodringar. Har folk som kan instämma om att jag är en av de bästa på att hitta felparkerade bilar. Min "rank" just nu på Qpark är erfaren vilket säger sig självt. Jag vet hur saker ska gå till. En dag så gjorde jag 27 bötrar vilket är ganska så utstående om jag får säga det själv.

Berskiv din karaktär? Snäll och rättvis, undviker helst våld om det går då han tycker det blir bättre genom att prata. Han är väldigt förlåtande men vet när saker ska bestraffas. Johan är också trogen när det gäller vänner och chefer, sviker aldrig. Vet hur man får folk att känna sig behövda och inkluderade. Har också alltid ett gott humör

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, jag älskar qpark

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka