Nekad kesoo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kesoo

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? kesoo#0195

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jo jag har valt att göra denna ansökan för att jag älskar denna servern väldigt mycket och tycker att det är roligt att rpa men även när det kommer in nya medlemmar. Som en Medlemskap Ansvarig vill jag se till att servern får in rätt medlemmar då jag vill att dom ska kunna rpa bra samt kunna reglerna bra: Som en medlem på servern har man ett ansvar att följa reglerna på rätt sätt. Som en medlem på servern ska man kunna rpa bra och som sagt kunna reglerna och som en Medlemskap Ansvarig vill jag se till att alla medlemmar gör det. Jag vill se till att dom är ansvariga nog att vara en medlem och kunna alla regler och veta vad som är rätt och vad som är fel så som en Medlemskap Ansvarig vill jag helt enkelt ta in dom rätta personerna på servern som vet vad som är rätt och vad som är fel samt kunna reglerna och rpa bra utan någon typ av lall på servern. Jag vill även vara Medlemskap Ansvarig då jag skulle tycka det var väldigt roligt att kunna läsa igenom folks ansökan och ta intervjer. Under en intervju kommer jag alltid hålla i en lugn ton när jag pratar låta dom svara ärligt och inte stressa dom.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är väldigt aktiv och engagerad i saker och ting. Jag kommer ge många medlems ansökningar svar snabbt och kommer läsa igen det noggrant och kanske diskutera med nån annan medlems ansvarig om beslut. Jag kommer göra rättvisa beslut och jag har mycket erfarenhet om intervjuer och viktiga beslut gör har haft chef rollen tre gånger och har säkert tagit över 30 intervjuer. Jag tycker även det verkar väldigt roligt att vara medlems ansvarig och det gör mig automatisk med engagerad och aktiv. Jag vet hur det går till och hur man ska tänka när nån ansöker om något man ska kolla hur dom har utvecklat och vad dom har skrivit och man ska kolla om det är plagiat. Jag är seriös och gör absolut inga korrupta beslut. Jag är hjälpsam av mig och om jag har nekat någon så kommer jag försöka förklara vad dom ska tänka på och berätta varför dom blev nekade lite mer detalj rikt. Jag har även varit MA 1 gång innan och då tog jag interjuvn med bullen :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter andra människor på ett riktigt trevlig sätt oavsett om det är IRL eller ingame, Man ska alltid vara väldigt trevlig under intervjuer och självklart ska man vara trevlig när man själv snackar med den andra partnern i intervjuen. Så helt enkelt så ska man vara super trevlig och man ska vara riktigt hjälpsamma och trevliga under intervjuen man tar. Det är även viktigt att inte stressa personen som tar interjuvn

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att man ska absolut kunna alla regler. Just nu känns det som att inte det är väldigt självklart. Det jag tycker brister i nuläget är att MAs endast skriver nekad utan någon anledning. Detta gör så att inte personen vet vad den ska utveckla. Annars tycker jag att allt ser fint ut genom teamet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de ska kunna alla regler som är självklarhet. De ska även veta hur man bemöter folk på ett trevligt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att man igentligen bär lite på serverns framtid. Det är viktigt för servern att få in nya medlemar så jag kommer inte svika dig Phillip:)

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar är det cirka 4 timmar per dag. Lov är det cirka 7 timmar per dag. Helger är det 5 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag gör inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer defenetivt försöka bli staff igen efter som jag var så duktig de förra gångerna : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka