Inaktuell Kerra kriss | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerra kriss

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mirnes

Ditt discordnamn: Marcuz

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2002

Varför ska just du bli staff? Med över två års erfarenhet av RP och ett halvårs arbete som boss i ett mycket aktivt gäng, har jag utvecklat en god förståelse för hur saker bör hanteras och hur en gemenskap bör fungera. Jag har konstant insyn i vårt gängs aktiviteter, där vi ofta deltar i många olika scenarier & med andra gäng. Detta ger mig också möjlighet att snabbt upptäcka om det förekommer missbruk av vapen, fordon eller andra regler.

Som 22-åring känner jag att min erfarenhet och mognad skulle vara en tillgång för staff-teamet. Jag tror att det skulle vara värdefullt att ha personer med en viss mognad och erfarenhet i teamet för att bidra en mer balanserad och rättvis hantering av eventuella Abuse vapen/fordon eller situationer som kan uppstå. Jag hoppas jag kan bidra med en rolig/fair gemenskap till alla :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag har märkt inom staff teamet är att många staffs mer än ibland är aktiva i gängens VC, vilket kan leda till att de påverkas av samtal och "skvaller" som förs där. Detta kan skapa en situation där man, medvetet eller omedvetet, väljer att ta sina vänners sida snarare än att hålla sig opartisk. Jag anser att det är viktigt att staffsen håller en professionell distans för att undvika att relationer går ut över belsuten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Staff-teamet bör vara noggranna med att ständigt övervaka och ge feedback på kriminella scenarion. Detta kan vara att regelbundet kolla igenom inspelade situationer och ge feedback på hur reglerna tillämpas. sen om staffs blir "tagna" med att vara opartiska tycker jag att tydliga konsekvenser bör medfölja.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som moderator eller staff-medlem innebär att att fatta beslut som är rättvisa Det innebär att man inte låter personliga relationer eller känslor påverka beslut, utan att man oclkså alltid sätter uníve första hand.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? för tillfället jobbar jag inte, så har väldigt mycket fritid. kommer vara aktiv på natten/tidigt på morgonen och på dagen när jag inte rpar. och när andra staffs är och sover så kommer jag vara vaken och kunna ta hand om problem som möjligtvis kan uppstå sent på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? tyvärr inte. ser fram emot att lära mig och utvecklas

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ser inte att mina erfarenheter stämmer ihop me de andra områdena och jag inte kommer kunna göra mitt jobb 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka