Inaktuell Kermit10 | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit10

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Bojar

Vad är ditt discord namn? Kermit

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Victor Björn 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Humör, glad, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp fattigt och varet tvingade att börja jobba som 15 årig och nu flyttar jag från min hemstad till Unive. Nu vill jag skaffa familj och många nya vänner. Kommer vara en vanlig medborgare som vill bli polis eller jobba inom bil branchen för jag gillar att hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Glädje, mycket humör och kommer följa reglerna och hjälpa alla om det behövs. Jag kommer också komma med ett seriös RP och spela min karaktär seriös

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hjälpa motpartens mål alltså om jag blir rånad ska jag inte göra nåt i mot så jag inte blir rånad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, körde på en bil som stod i vägen sen blev han arg och la en avstängning på mig på 1 timme. Kommer aldrig göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska hjälpa till så communityn blir bättre. Man ska inte försöka få polisen uppmärksamhet som att köra förbi polisen i 200km/h

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört rp på andra servar/amerkanska server på mitt andra konto men vill testa en svenska servern nu. Hoppas jag för bli medlem. MVH Philip

Senast ändrad:
Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Sedan vill jag att du utvecklar följande:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka