Accepterad Kermit | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/T0x11ccc/

Ditt Hex-ID: 11000010b0fb407

Vad är din discord tagg? Kermit1153

Vem var det som bannade dig? Toris, Men var tydligen Vossy, Hapyx

Bild på banmeddelande: 1743121678270.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Därför att jag sa gå ner och sukka den när en person pratade i högtalaren i telefonen, när han pratade med en tjej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Därför att Nico pratade i telefonen med en annan person (tjej) om att avsluta kriget, då snackade de om att skaka hand fram och tillbaka för att avsluta kriget, då blev jag trött på att hon satt och snackade skit enligt mig och slängde ur mig gå ner och sakka den genom högtalaren på telefonen. Sen efter sa hon att "då fick vi det vi behövde"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att bannen inte är felaktig men tycker att den är lite väl grov då jag sa det ingame och hade faktiskt ingen koll på att det var en regel som var riktad för att skydda tjejer emot sexuella kommentarer men nu i efterhand förstår jag varför regeln existerar. Men förstår ändå vad som menas med bannen. Men jag tycker forfarande att man måste tänka att detta är rp och personligen tycker jag att det blir en massa filter i rpn, man spelar faktiskt på en karaktär som inte har något med ooc att göra. Det är inte så att jag sa att hon skulle gå ner och sakka den ooc utan det var ett telefon samtal med en person min karaktär haft dispyt med i flera månader, Då sa jag "Håll käften, gå ner och sakka den" sen svarar personen i fråga perfekt då fick vi allt vi behövde. Jag personligen tycker att bannen är väldigt konstig då jag blivit kallad pedofil IC i 2 år på servern cirka 100 ggr om dagen, det tar jag inte åt mig i ooc, vill även tillägga att det gick så långt att folk trodde man var pedofil ooc, men det skulle det inte tas några åtgärder på när folk satt och spred falsk info OOC om att jag skulle vara pedofil. Det var inte meningen heller att verka slisking, utan jag var bara så trött på deras tjafs i telefonen så jag valde att kläcka ur mig "Håll käften, gå ner och sakka den". Förstår väll att den andra personens karaktär tog illa upp och tänkte inte att personen kunde ta illa upp ooc, då jag tänkte att det är bara rp, men det visade sig att personen tog illa upp, jag ångar att jag sa det och ska tänka på det lite extra när jag rpar med folk.
Jag personligen tycker att det är en för hård ban, men förstår bannen till 100% det var inte meningen att trakassera en tjej på ett sådant vis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg exakt var ett tag sedan, men jag har tagit lärdom utav de tidigare misstag man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen inte sagt något i telefonen, men tänkte att det är IC och inte OOC, vilket resulterade i att jag blev bannad, nu i efterhand så har jag läst på reglerna så detta kommer aldrig att hända igen. Jag hade kunnat valt ett annat ordval och inte valt det ordvalet jag valde när man pratar med en tjej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte kränka personer med sexuella ord, gäller både för killar och tjejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka