Accepterad kermit 415 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kermit 415

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tom1198106045/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3d48bf

Vad är din discord tagg? bonezmc#7282

Vem var det som bannade dig? 1.skyle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_9060.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag råkade säga olämpliga saker om staff och lämnade spelet när jag var död. Detta var fel av mig och det misstaget vet jag om men jag ångrar minsta lilla jag gjort så detta spelet var en del av mig. Inget annat spel är lika roligt som detta och nu är mitt liv jättetråkigt. Jag borde aldrig gjort det misstaget som jag gjorde men det var helt rätt att banna mig eftersom jag gjorde fel. Men jag vill jättegärna komma tillbaks och börja spela igen då det var en period jag inte mådde så bra och detta ledde till att jag bara började spela jättemycket. Det spelet jag fastnade i och fick mig att må bra igen var detta. Men sedan så gjorde jag dessa misstag vilket hade sina nackdelar som jag inte TÄNTKE på i just den stunden. Detta var verkligen fel av mig och jag skriver detta nu för att försöka få spela igen då jag lärt mig av mina misstag och kommer aldrig igen att göra om det. Att spela är en del av min vardag och att bli bannad i detta spel gjorde PÅRIKIGT ont i hjärtat då det var de som fick mig att vilja gå upp på dagarna. Jag hade en höjdpunkt i livet som fick mig att verkligen må bra igen. Hopps vi löser detta på ett sätt eftersom jag aldrig kommer göra om mina misstag! Alla gör misstag ibland men jag har verkligen lärt mig av detta misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade spelet och sedan blev jag kallad till support och sedan tog staffsen återgärder och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig då jag gjorde ett misstag som alla kan göra i sitt liv. Därför förtjänar jag inte en permanent ban som jag beskrev innan!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc ig, då var jag ny i serven och visste inte vilka regler som gällde. Kidnappad utan mask, då jag glömde att sätta på masken. Resten minns jag inte då det var ett tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att inte säga olämpliga saker till staffsen då jag blev arg för att jag dog och detta bara kom ut ur min mun utan att jag tänkte. Jag hade även kunnat att tänkt efter angående de konsekvenser jag skulle kunnat få vilket i detta falla var att bli bannad. Om jag då hade tänkt innan jag sa olika saker skulle detta inte skett då jag aldrig brukar säga olämpliga saker till någon. Detta gjorde att jag fick skuldkänslor då jag mådde dåligt efter de jag sa. Jag ångrade varje sekund av de jag sa och detta var så dumt av mig. Jag borde aldrig sagt det innan att tänka efter. Men de ska såklart inte hända igen då jag verkligen har lärt mig innan jag sagt något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag har lärt mig jag har lärt mig massor. Det jag har lärt mig är att tänka innan jag säger något. Även att inte säga olämpliga saker eftersom den andra människan kan ta illa upp och detta kan leda till övertänkade. Detta vill ingen människa gå igenom då jag själv fick skuldkänslor av att säga dessa olämpliga saker asså jag visste verkligen inte va jag sa. Det bara kom ut ur min mun. Men detta ska verkligen inte ske igen då jag ska tänka innan jag pratar. Jag ska tänka utifrån andras perspektiv också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka