Inaktuell Kerb | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Ditt Hex-ID: 110000137b1befc

Vad är din discord tagg? Kerb#2167

Vem var det som bannade dig? fallen

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krim roll ~Fallen. Återstår: 12 dagar 23 timmar 40 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och mina vänner var inte i ett slagsmål, vi vann slagsmålet men dem var kriminella. Så en av dem hade en colt, så jag tänkte om jag tar upp den och förvarar den om jag någon gång får en krimroll har jag redan en pistol

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var i sandy garaget. Det var några killar som började tjafsa, så vi började tjafsa tillbaks. Sedan sa 1 av mina vänner vi tar det 1 mot 1 så vi andra backade back så ingen kunde se dem. Sedan kom min vän tillbaka, dem hade inte slagits med varandra. Sedan hoppade vi in i en bill för att vi skulle dra men min vän hoppade ut för att ta sin egna bil. Men sen ger dem honom en smäll. och vi hoppar ut och hjälper min vän. vi alla slogs och min ena vän tog en kniv och den andra ett baseboll trä. Då tar en av dem ut en colt, jag såg inte det och märkte inte det innan alla var döda. Så min vän men baseboll träet ser det har slår honom i huvudet och så dog han med colten. Jag hade´ingenting så jag fick slåss. Såp jag slog dem en efter en så att dem ramlade. Den andra killen vet jag inte hur han dog. Men den tredje killen slog ner mig och då kommer mina vänner och kniv hög han. Sedan lootade vi dem, och jag såg en kille som hade ett vapen så jag tog det och la den i en bil som jag inte använder. Sedan stack vi och ambulansen kom och återuppliva dem, sedan kom vi tillbaka till dem och då sa dem till ambulansern att det var dem som knivhög oss (NLR). Jag skrev i chatten ni kan inte komma ihåg oss nlr men dem lyssna inte och fortsate jaga oss. sedan åkte vi iväg ifrån dem men dem fortaste jag oss. Och på något set hamna vi under marken. Sedan var jag skadad och åkte till sjukhuset när jag var lar där bannades jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Jag tog upp den där colten och la den i garaget fast jag visste att jag inte fick det vilket var jätte dumt. Tänkte bara att jag ville ha den i garaget för jag ville flexa för mina vänner. Och ville även ha den där ifall jag någonsin blir kriminell.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad för jag och min vän lallade med folk sedan drog han kniv och vi sprang därifrån sedan den har vi lärt oss att det inte är okej att lalla och slutade med det.

Andra gången gjorde jag ett stort misstag. Jag rånade en kille med vapen, utan mask, krimroll, sa swisha (sunt förnuft) sa sedan ge mig 100k får max utpressa på 20k.

Jag vet att jag har blivit bannad 6 gånger men minns inte den 3

Den fjärde gången hamnade jag i ett tjafs och vi började slåss på motellet vilket var dumt och barnsligt.

Femte gången pratade jag när jag var död, lärde mig att jag inte fick det.

6 gången körde jag en sportbil till blommorna, lärde mig att jag inte fick det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde inte ha tagit den där colten och lagt den i bilen. Nu i efterhand har jag även fått veta att kille drog upp pistolen innan min vän drog baseboll trät så min vän drog fram baseboll träet och slog han, men nu när vi har pratat så kom vi fram till att vår vän borde ha värnat för livet istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag borde ´ha tagit mer ansvar och inte tagit colten fast jag visste att jag inte fick det. Och om juag hade varit min vän hade jag värnat livet istället för att slagit han. har lärt mig att tänka mer logiskt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka