Nekad Kepchan | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PopSmoke

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? PopSmoke#3520

Hur gammal är du? 20

Hur länge har du spelat på Unive? Det har blivit ett tag nu, tror det är ca 2-3 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer göra med omedelbarverkan är att få upp aktiviteten hos Securitas. Jag värnar väldigt mycket om att de ställen som jag är chef på skall vara aktiva, för det är på så vis man kan göra skillnad och vara hjälpa folk. Jag har planer att samarbeta tätt med Unives kommun samt Unives polis och de andra företag som finns här på Unive, för att tillsammans göra Kronoberg ännu säkrare för medborgarna. Jag anser att Securitas kommer att kunna avlasta polisen väldigt mycket gällande att förebygga de mindre brotten så att polisen har mer resurser att lägga på de grövre. Jag kommer att fixa fram ett bra ledningsteam som tillsammans skall göra så att Securitas lyckas och så att de vi har anställda hos oss från den rätta utbildning (med löpande fortbildningar) för att de skall kunna klara av sitt jobb så bra som möjligt. Jag har suttit på en del chefpositioner genom mina år främst inom olika poliskårer vilket gör att jag står hårt fast vid att mina anställda skall vara professionella, har bra kundbemötande och alltid vara behjälpliga. Det som gör att ett företag lyckas det är att företaget har en bra och professionell ledning med mycket erfarenhet som i sin tur utbildar sina anställda med bra och lärorika utbildningar. Denna ledning kommer jag kunna tillsätta och ingår i för att vi tillsammans skall driva Securitas fram och ständigt utvecklas, allt för medborgarnas bästa och för deras säkerhet. Jag arbetar faktiskt hos Securitas idag som timanställd, vilket gör att jag vet hur vi jobbar och vilka utbildningar vi får IRL. Det i sin tur kommer göra så att jag skall försöka få Unives Securitas att bli så likt verkliga Securitas som det bara går.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef för två olika Securitas förr på andra servrar, vilket gör att jag redan vet hur det fungerar inom ledningsverksamheten hos Securitasbolagen. Tidigare erfarenheter av att vara chef är inget som går miste mig. Jag har innehavet mestadels chefspositioner hos polismyndigheter men ett säkerhetsbolag arbetar väldigt mycket efter samma riktlinjer och värderingar som polismyndigheten gör, vilket gör allting lättare. Jag har även arbetat som chef för 2 olika bilfirmor, även fast det inte alls är likt Securitas så är det en merit på chefssidan, då man har fått med sig en del ledarskaps och kundbemötar erfarenhet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara väldigt aktiv inom detta yrke, satsar mot iallafall 5-7 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja det är självklart!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka