Accepterad Kepchan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PopSmoke

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Andersson

Ditt discordnamn: PopSmoke#3520

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2002

Varför ska just du bli staff? Jag hade velat bli en del av Staff teamet då jag vill vara mer delaktig i servern och dennes utveckling. Jag har väldigt mycket tid som jag kan spendera på att hjälpa folk här på servern för att just dem skall få en så bra upplevelse de bara kan få. Jag vill att vi skall få ännu mer spelare på Servern än det vi har i dagens läge och vill mer än gärna hjälpa hjälpa till på denna fronten. Just nu arbetar jag som Biträdande Chef på Mekonomen och spenderar cirka 10 timmar per dag inne på Unive. Jag strävar alltid efter att har en så hög och verklighetsanpassad RP-nivå som det bara går att ha, detta varierar ju såklart från situation till situation, tyvärr så har jag faktiskt stött på en hel del folk som har väldigt dålig RP-nivå på servern och som inte riktigt förstår innebörden mer RP. Detta är något som jag vill ändra på och göra så att alla på servern håller en bra RP-nivå så vi kan nå ett maximalt resultat av RP. Jag tvekar inte på att dela ut straff mot någon som bryter mot våra satta regler in-game eller på Discord, men jag tvekar inte heller på att ge folk en andra chans om man märker att det kan fungerar. Jag kommer att vara en Staff-arbetare som inte blandar in mina personliga känslor i arbetet utan enbart jobbar utifrån de satta regler och värderingar som vi har här på Unive, det kommer göra så att vi får ännu bättre och rättvisare support.

Jag är väldigt service och kund inriktad och vill därför hjälpa servern med dennes support område. Jag anser att det är viktigt att lyssna på, hjälpa och kunna svara på olika frågor från medlemmarna på servern, en bit som jag anser fallerar lite just nu. Har sett många som inte får den hjälp de vill ha, osv men detta är något jag kommer ändra på om jag blir antagen till Staff-teamet. Frågar man de anställda på Mekonomen så har de aldrig varit nöjdare med sina chefer som de var med mig och Hans, detta är just för att vi tar allting seriöst och tar våra medarbetare och kunder före oss själva. Vi/jag vill att de andra skall få en bättre upplevelse än vad vi själva får och absolut så är jag glad att vi har kunnat fixa upp och hjälpa så många folk på Mekonomen samt kunder men jag hade gärna velat hjälpa ännu fler folk för att de skall få en så bra upplevelse de bara kan få.

Personligen så är jag en mycket social och mogen person i verkliga livet, jag har varit med om flertalet erfarenheter både irl och in-game som många går miste om. Jag är noga med att använda rätt termer när jag talar och sedan vill jag gärna kunna supportera upp mina termer och mina handlingar med de rättfärdiga regelverken bakom mig.

När man är med i Staff-teamet så är det som att vara med i ett fotbollslag, man är med i ett lagarbete men skall ändå kunna agera självständigt. Staff-teamet är beroende av varandra hjälp och det är därför viktigt att man samarbetar med varandra för att alla i Staff-teamet inklusive medlemmarna skall lyckas, lära sig saker och få en bra upplevelse.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv på servern så fort jag kommer hem från Jobbet eller andra ärenden som jag har på efter och förmiddan, men jag skall nedanför försöka att rada upp lite mer rätta tider. Räkna med att jag kan vara uppe till cirka 01 på natten i de flesta fall på vardagarna och längre på Helgerna. Totalt så landar det på cirka 7-8 timmar per dag.

Måndag: 16:00 - 01:00
Tisdag: 16:00 - 01:00
Onsdag: 15:00 - 01:00
Torsdag: 14:00 - 02:00
Fredag: 14:00 - 03:00

Räkna även med att jag alltid kommer att vara tillgänglig på Discorden.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern nu i cirka 2 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? På Unive så har jag aldrig varit Staff innan, men jag har varit med i andra servrars Staff-team. Jag arbetade som Helper med området Support i en server med ca 70 aktiva spelare hela tiden. Då arbetade jag aktivt med att hjälpa folk med de olika frågor och funderingar som medlemmarna hade till en. Har även varit delaktig i andra sorters Staff-teams på olika plattformar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+Rep, bra grabb. Kan sin grej och är respektabel samt mogen. Hade passat in mycket väl i Staff-Laget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka