Nekad kepa07 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kepa07

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fgcc-mcjc/TKTTQRDB

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kepa#4534

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Kevin Olsson är en 31 årig man som föddes i Norrköping. Han blev slagen av sina föräldrar, och han fick inte mat eller något av dem. Det här resulterade med att Kevin var tvungen att fix mat själv men Kevin var så ung att han inte hade något sätt att få pengar så han började sno pengar för att köpa mat. Kevin blev grovt mobbad när han vare mindre som gjorde att han började må väldigt dåligt, och det gör han än dag. Kevin började med droger i 16 årsåldern och fastnade, men han kom ut ur den sitsen efter några år. Kevin har intresse i musik och bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar seriös hög rollspel och den här servern syftar på att ha, och jag följer alla regler som servern och discorden har. Jag kommer vara väldigt aktiv och försöka hjälpa andra spelare så mycket jag kan. Kommer försöka få in mer folk och hjälpa servern och bli större.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För ni är insatta i hög rollspel och jag gillar det och att ni har ett bra Community som jag hade velat vara med i.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den till mig och jag kollade in servern och jag älskade den så jag fortsatte spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla mitt rollspel och hjälpa andra att utveckla deras rollspel. Och att ha roligt och skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att få servern att växa och att hjälpa till på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka