Nekad kepa07 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kepa07

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fgcc-mcjc/TKTTQRDB

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kepa#4534

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Kevin är en 31 årig man som föddes i norrköping, han blev slagen av sin pappa och mamma. Han behövde köpa eller snå i de här fallet mat för att kunna överleva. Kevin har intresse i musik och älskar och spela och lyssna musik, musik är en anledningen till att Kevin överlevt alla år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar Roleplay och kör väldigt seriöst och jag följer alla regler på servern och discorden, kommer vara väldigt aktiv och försöka hjälpa andra rpeare så mycket jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För ni är insatsa i hög rp och jag gillar det och att ni har ett bra Community som jag hade vilat vara med i.

Hur hittade du Unive? Har varit intresserad i roleplay i nästan 2 år nu, men har inte haft till gång att kunna spela, men för 4 månader sen så fixade jag fiveM och leta runt efter bra servrar och jag hitta unive som jag trivs i mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt att hjälpa andra spelare att ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna hjälpa att få servern att växa och

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka