Accepterad Kentish | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentish

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? 76561198798915001

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Kentish#3250

Vad är ditt födelsedatum? 31 oktober 2009

Berätta om din karaktär. Benjamin Åkesson är en person som gillar att jobba med människor. Han vill lära känna fler personer och har ett speciellt intresse för att jobba på Securitas. Benjamin är en vänlig person och är öppen för att träffa nya människor så länge de är vänliga mot honom.

Benjamin växte upp i en by vid namn Huskvarna i Småland. Han har flyttat till unive för att få nya vänner och hitta jobb. Benjamin har en favoritfärg som är röd och han gillar att omge sig med färgglada saker. Han är en person som är driven och vill gärna göra en meningsfull insats i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag går på en skådespelar skola och är bra på att improvisera vilket inte andra har. Jag har mycket erfarenhet av rollspel och har hållit på med detta ända sedan man var liten och lekte med kompisar. Sedan så tycker jag att jag är mognare än flera som är i min ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tja, jag vill ju förbättra rollspelet så gott som möjligt, att var en inspiration till andra spelare och visa hur man gör så att de också kan göra det. Därför kommer jag alltid att spela så att alla skall ha det kul, men samtidigt hålla det seriöst och effektivt så att man slipper sitta i ett rollspel i en timme för något som skulle tagit max fem minuter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som är till fördel för den andra personen eller gruppen i ett scenario, även om det innebär att man själv förlorar. Detta kan vara ett medvetet val för att förbättra situationen för den andra parten, eller för att uppnå en form av långsiktig vinst som inte är direkt mätbar i det aktuella scenariot.

Hur hittade du Unive? Fick tips från vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka