Accepterad KalleAnka031 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleAnka031

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? kalleanka031

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Ohlsson född 07 så 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, rolig och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl Ohlsson växte upp i en vanlig svensk småstad med sin familj. Han hade en stabbil uppväxt men lärde sig tidigt att man måste jobba för det man vill uppnå. Efter gymnasiet valde han att flytta för att börja om, skaffa nya kontakter och bygga ett eget liv. Karl är målmedvetten och vill skapa sig ett namn genom hårt arbete. Han börjar på botten och tar de jobb som finns, samtidigt som han bygger relationer och utveklas som person. På sikt vill han få en stabil ekonomi, ett respekterat rykte i staden och kanske starta egen verksamhet beroende på hur RP:n

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och långsiktig RP där jag sätter andras upplevelse lika högt som min egen. Jag följer regler, tar konsekvenser för mina handlingar och anpassar mitt spel efter situationen. Jag är aktiv, engagerad och gillar att skapa RP som leder till nya scenarion för både mig självv och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka
"vinna" själv, utan istället prioritera bra och realistisk RP. Ibland är det bättre att förlora ett scenario om det leder till bättre rollspel, mer utveckling och en roligare upplevelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tidigt när jag började spela RP gjorde jag mindre misstag kopplat till brist på erfarenhet och förståelse för reglerna. Det handlade inte om något medvetet regelbrott, utan mer att jag inte alltid tänkte igenom konsekvenserna i RP-situationer. Av detta lärde jag mig hur viktigt det är att prioritera realism, följa serverns regler och spela för allas upplevelse – inte bara min egen. Sedan dess har jag blivit mer noggrann, läst regler ordentligt och utvecklat ett mer moget och seriöst sätt att spela RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? * Man ska alltid prioritera realistisk och seriös RP. * Metagaming och powergaming är förbjudet. * Man ska respektera andra spelare och följa RP-situationen och dess konsekvense

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är motiverad att spela seriöst RP och lägga ner tid på min karaktär. Jag är lugn, tar feedback bra och vill utvecklas tillsammans med servern. Mitt mål är att bidra till en positiv stämning och långsiktig RP.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka