Ej Antagen Kentarbosna | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentarbosna

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc stylling

Vad heter du i verkligheten? Eman

Vad heter du på discord? Kentarbosna

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2005

Hur länge har du spelat på Unive? har spelar sen 2022, men fick en lång ban och nu har jag kört runt 2 veckor.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Yes har varit taxi chef, har jobbat på meko, auto. Jag är en bra att jobba och jobbar mest av alla, gör mitt jobb och fångar folk som har koruption, Jag jobbade på auto och såg att sc stylling var skit så jag åkte till sc stylling och sa kan man trade med mig och de gick med på det och jag har jobbat sen dess och jobbat på super mycket. Jag jobbar bättre än chefen och alla andra. Jag är super aktivt och vill att sc stylling ska vara bra och då måste man sparka massa folk och göra det bättre, ska man jobba så ska man inte sitta och jobba 1 gång per vecka, Jag själv har jobbat barje dag minst 6 h per dag, bero på om massa folk behöver hjälp. Jag tycker jag borde få chansen att få jobbet så jag kan fixa sc igen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Lösa allt och sparka massa folk som icke jobbar och folk som är inaktiva.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Så klart jag är fan ,mer på jobbet än chefen och gör mitt jobb 1000 gånger bättre.

Har du läst våra Regler? Yes

Nekad. SC Styling har redan en aktiv chef, därav kommer vi inte kunna ge dig rollen som chef över SC Styling.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka