Inaktuell Kentarbosna | Chef-jobb ansökan [✨Bahama Mamas] [440] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentarbosna

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Eman

Vad heter du på discord? Kentarbosna

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2005

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har skit bra rp nivå, jag jobbar på sc stylling och har jobbat skit mycket inom det yrken, jag känner att det är dags att byta och att vara chef på Bahama Mamas skulle vara super roligt, att äga en nattclub hade varit det bästa som finns, det har varit min dröm att äga en och jag förskte köpa men det gick inte så bra och nu har jag chansen att få äga. JAg har jobbat inom Autoexperten, Mekonomen , gripen taxi och sc stylling.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Så mina planer inom detta är att ha så många fester som möjligt, med bra musik och massa möjlighter, jag vill att man ska kunna hyra ut den till privat personer och sedan ha fest för deoch även för alla, vi kommer kunna ha fest varje fredag och säkert hitta på massa roliga event där man kan tävla för pengar, kanske som en danstävlling, jag älskar att fixa event jag har haft massa carmeet i piren och fixat massa folk och detta hade varit en super bra ide. Folket hade gillat detta och Bahama Mamas hade varit super populärt. Jag vill att det ska vara så aktivt som möjligt och att folk bara säger längtar tills Bahama Mamas har öppet det ska bli så roligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har tid är inne på unive varje dag, kommer vara aktiv varje dag hela tiden. Jag kan spendera 10 h per dag och kan vara aktivt inom jobbet också, detta är mest på kvällarna vilket jag kommer lösa och se till att allt är bra. Jag har en plan i huvudet och hoppas jag får detta jobb.

Har du läst våra Regler? JA

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka