Nekad Kentarbosna | Chef-jobb ansökan Gripen Taxi ( 1Alvin1 ) [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentarbosna

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi

Vad heter du IRL? EMAN

Vad heter du på discord? Kentarbosna2#8303

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? För det första så ska jag se till att jag har koll på alla anställda. Även nu så vet jag att vem som helts kan vara taxi men vilket det ger oss alla är kaos. För nu så finns det många personer som tar en taxi bil och tar sönder de och sedan tar en ny. Vi har också personer som vet inte vad man ska göra och hur man betalar. Men om jag blir chef så kommer jag se till att vi får en funkton att kunna starta en timmer och sedan räkna ut priset. Jag kommer även gör att man inte kan ta vilken bil som helts vi kommer ha några nivåer. Man kommer behöva ta en uttbildning att kuna köra andra billar. Jag kommer även se till att man har bra anställda inte bara personer som kör för pengar. Som ett exempel: Igår så erbjöd jag mig själv att köra på natten och det fanns andra förare som tog inget seriöst och gjorde allt för pengar. Därför behöver man en chef (som jag). Jag gjorde allt för att få våran företag bra. Om jag ska backa tillbaka lite så har jag tänkt att man kan ju inte bli chef men jag söker att få bli det och ta en del i det. Jag kommer inte vara som de andra personer ni har gett jobb jag kommer göra mer än vad alla gör tillsmans. Vi kan ta exempel som meconomen det finns nästan ingen som jobbar där. jag måste vänta flera timmar att fixa min bil. Jag skulle lika hräna vara där hela tiden. som chef så hade jag haft mekonomen öppet hela toiden och se till att alla kan laga sin bil. Om nu vi tänker på taxi så kan jag gör det bättre jag vet att ni har ändrat mycket men jag ber er låt mig får göra mitt jobb som en taxi chef Jag kommer vara extrem koll och inte göra ett enda fel. Om jag blir chef så kommer gripen taxi bli det bästa som har funnits. Ni alla kan tro mig jag är mer annorlunda än alla andra bara att ni låter mig vissa så kommer ni bli stolta att nån kunde ens klara det. Jag tackar för och hoppas att ni låter mig gå vidare och kunna utvckla Gripen taxi tillsmans med er och få det så bra som möjligt. Jag kommer ha personer som mig som kommer vara nära mig och jobba lika bra. Jag känner en person som kan hjälpa mig vi skulle kunna få Gripen taxi till 5 stjärnor. Vi tillsammans kan få Gripen taxi super bra. Om ni funderar bara ta en muntlig med mig så kan jag förklara mer och enklare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Så jag har ganska många erfarenheter vi kan börja med att jag har alla körkort och kan alla trafik reglerna. Jag har kört taxi i cirka 1 vecka nu och känner att jag måste få Gripen taxi bättre att kunna bli en av de strösta jobben och de bästa. Jag vet allt och vet hur man ska hantera och vet hur man tar fram saker som om du ska gå i tjänst så skriver du /duty och sedan så är det bara att köra. Men det finns vissa saker som måste ändras. Jag får kunderna känna bekvämt genom att ställa frågor som hur har din varit och det kommer vara så hela tiden om jag blir chef så kommer jag se till att man pratar bra med kunden och får han känna bra. Jag har koll på allt och kan fixa Gripen taxi till 5 stjärnor och sedan fixa de bästa anställda och få så bra företag som möjligt. F6 år meny för oss men just nu så finns det bara 2 saker. Blir jag chef så ska jag se till att vi får mer saker som en timer som kan räkna hur mycket man ska betala. Jag kommer hålla extrem koll ingen kommer bryta lagen. Om nån gör det så kommer jag ta hand om det man kommer sluta med en varning men 3 varningar så är man ut. Jag kan göra allt.

Hur ofta kommer du vara inne? Om jag får denna jobb så kommer jag vara inne hela tiden om man vill ha en tabell så här:

Måndag
- 15:00-21:00

Tisdag
- 16:50-22:00

Onsdag
- 19:00- 22:30

Torsdag
- 15:10-22:00

Fredag
- 17:00.-23:00

Lördag
- 08:00-21:00

Söndag
- 08:00-21:00

Ibland så kan jag vara mer men det bero på skolan men annars så är jag kanske mycket aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta men jag vill få det mer utvecklad. Om jag blir chef så kommer jag göra mer jobb än hela Unive. Jag kommer vara den bästa chefen. Men just nu så vet jag att man kan ske inte kan vara men just jag vill få det möjligt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej Jag kör bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla och följer de mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka