kekkeman
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/
Ditt Hex-ID: 110000143963790
Vad är din discord tagg? The_cat#9667 discord ID är 791812496306077697
Vem var det som bannade dig? Akam123
Hur lång tid var din ban? står it för blev bannad på discorden
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unspecified
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ville gå in och spela på unive, men hade mina spanska kusiner hemma hos mig och då skrev dom hola come te llamas och då så blev jag bannad för att jag antar att man inte får skriva på andra språk i chatt. men dom som inte kan spanska trodde nog att det betydde något fult men det betyder bara hej vad heter du. så jag skriver hela händelsen här nere på nästa fråga så får jag hoppas att du förstår, men iallafall hoppas jag att han växer upp inom snar framtid.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vaknade upp på morgonen borstade tänderna klädde på mig tog en kopp kaffe och åt frukost, men jag hade ju mina spanska kusiner hos mig och då skrev dom hola come te llamas i chatt och då så blev jag bannad för att jag antar att man inte får skriva på andra språk i chatt, så dom trodde nog säker att hola come te llamas betyder något fult men det betyder bara hej vad heter du. och när dom skrev det så var jag på där nere i mitt hus och käka för att dom hade redan ätit men sen när jag gick upp för trapporna till mitt rum så satt min kusin där inne och var bleck i ansiktet och då sa han till mig på engelska att han hade blivit bannad och då började jag typ gråta helt ärligt, men jag gick fram till min dator och kollade vad som hade hänt och det var sant det han sa och jag blev så himla arg på honom, sen e han också 8 år så man kan ju inte bli för arg, men då så såg jag från mee6 att det stod You got banned from Unive Roleplay by akam123#1703 reason: Unspecified och då kunde jag inte hålla minen längre. men mina kusiner har åkt hem till spanien igen nu så nu är dom borta. men jag hoppas att det här var bra annars får ni skriva vad ni inte tyckte var bar och var ni tyckte var bra, för nu vill jag komma tillbaka till unive och spela, för att jag vill kunna skaffa jobb och sånt tex jag och min kompis vill bli seacuritas för det var vi innan och det tyckte vi var kul eller så ska vi bli sjukvårdare/ambulans det har vi också varit tidigare och det var också kul och vara, men då gäller det bara att bli medlem och sen ansökan så får man hoppas att det går bra, eller falck eller meko eller nåt sånt hade varit intressant att vara, men min kusin har aldrig spelat fivem heller och han vet inte vad discord är för något heller där han bor i spanien så spelar man ju aldrig för det är ju så varmt där hela tiden så då kan man ju bada och sola och äta glass och allt möjligt, men han sa till mig att han aldrig skulle göra om det han gjorde och det hoppas jag att han lovar. han sa också att han ville börja spela fiveM och skaffa sig en dator men eftersom att han är 8 år så tycker inte hans föreldrar att han ska ha en dator dom tycker att han ska bli äldre, för han skulle nog aldrig klara av att ha en dator när han tramsar så mycket som han gör men men. hoppas att han har lärt sig vad som är rätt och fel nu annars så får jag lära upp han fast egentligen är det ju han föreldrars uppgift att fostra upp honom till en vettig kille och det hoppas jag att han blir han växer upp dag för dag men hejdå!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig för att det för min kusin som inte fattade svenska men han kan bättre svenska nu och jag hoppas att han växer upp snabbt så att han kan lära sig rätt och fel, för han är ju bara 8 år somsagt vet dock inte när han fyller år. tror att det är i november eller något sånt.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls på dc servern men 4 eller 5 på fivem servern ja jag har lärt mig av dom men minns ej vad jag gjorde tror typ suntförnuft och powegaming.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låta min kusin vara själv i mitt rum och tänka på att han inte är så gammal och att han inte har något konsekvens tänk i sitt huvud.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig låta småbarn springa fritt i mitt rum och även fall inte jag är hans förelder så kan jag säga till han vad som är rätt och fel.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000143963790
Vad är din discord tagg? The_cat#9667 discord ID är 791812496306077697
Vem var det som bannade dig? Akam123
Hur lång tid var din ban? står it för blev bannad på discorden
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unspecified
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ville gå in och spela på unive, men hade mina spanska kusiner hemma hos mig och då skrev dom hola come te llamas och då så blev jag bannad för att jag antar att man inte får skriva på andra språk i chatt. men dom som inte kan spanska trodde nog att det betydde något fult men det betyder bara hej vad heter du. så jag skriver hela händelsen här nere på nästa fråga så får jag hoppas att du förstår, men iallafall hoppas jag att han växer upp inom snar framtid.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vaknade upp på morgonen borstade tänderna klädde på mig tog en kopp kaffe och åt frukost, men jag hade ju mina spanska kusiner hos mig och då skrev dom hola come te llamas i chatt och då så blev jag bannad för att jag antar att man inte får skriva på andra språk i chatt, så dom trodde nog säker att hola come te llamas betyder något fult men det betyder bara hej vad heter du. och när dom skrev det så var jag på där nere i mitt hus och käka för att dom hade redan ätit men sen när jag gick upp för trapporna till mitt rum så satt min kusin där inne och var bleck i ansiktet och då sa han till mig på engelska att han hade blivit bannad och då började jag typ gråta helt ärligt, men jag gick fram till min dator och kollade vad som hade hänt och det var sant det han sa och jag blev så himla arg på honom, sen e han också 8 år så man kan ju inte bli för arg, men då så såg jag från mee6 att det stod You got banned from Unive Roleplay by akam123#1703 reason: Unspecified och då kunde jag inte hålla minen längre. men mina kusiner har åkt hem till spanien igen nu så nu är dom borta. men jag hoppas att det här var bra annars får ni skriva vad ni inte tyckte var bar och var ni tyckte var bra, för nu vill jag komma tillbaka till unive och spela, för att jag vill kunna skaffa jobb och sånt tex jag och min kompis vill bli seacuritas för det var vi innan och det tyckte vi var kul eller så ska vi bli sjukvårdare/ambulans det har vi också varit tidigare och det var också kul och vara, men då gäller det bara att bli medlem och sen ansökan så får man hoppas att det går bra, eller falck eller meko eller nåt sånt hade varit intressant att vara, men min kusin har aldrig spelat fivem heller och han vet inte vad discord är för något heller där han bor i spanien så spelar man ju aldrig för det är ju så varmt där hela tiden så då kan man ju bada och sola och äta glass och allt möjligt, men han sa till mig att han aldrig skulle göra om det han gjorde och det hoppas jag att han lovar. han sa också att han ville börja spela fiveM och skaffa sig en dator men eftersom att han är 8 år så tycker inte hans föreldrar att han ska ha en dator dom tycker att han ska bli äldre, för han skulle nog aldrig klara av att ha en dator när han tramsar så mycket som han gör men men. hoppas att han har lärt sig vad som är rätt och fel nu annars så får jag lära upp han fast egentligen är det ju han föreldrars uppgift att fostra upp honom till en vettig kille och det hoppas jag att han blir han växer upp dag för dag men hejdå!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig för att det för min kusin som inte fattade svenska men han kan bättre svenska nu och jag hoppas att han växer upp snabbt så att han kan lära sig rätt och fel, för han är ju bara 8 år somsagt vet dock inte när han fyller år. tror att det är i november eller något sånt.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls på dc servern men 4 eller 5 på fivem servern ja jag har lärt mig av dom men minns ej vad jag gjorde tror typ suntförnuft och powegaming.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låta min kusin vara själv i mitt rum och tänka på att han inte är så gammal och att han inte har något konsekvens tänk i sitt huvud.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig låta småbarn springa fritt i mitt rum och även fall inte jag är hans förelder så kan jag säga till han vad som är rätt och fel.
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: