Accepterad yVoltz | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yVoltz

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101131710/

Ditt Hex-ID: 110000144003bbe

Vad är din discord tagg? voltz2834

Vem var det som bannade dig? Alvin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-14 230356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det är något fel borde inte ha 6 tidigare banns men Jag tror jag vart bannad på grund av att jag stog i grove och snacka med några grabbar och sedan så satt dom och hetsade lite och skulle köra framför mig då så körde jag bara och råka dsynca lite in i han men jag hade inte något klipp på detta så blev bannad iställe men det var inte meningen och pitta eller köra in i någon och jag hoppas jag kan få en andra chans du detta var en ganska stort missförstånd och det inte var en riktigt värd ban kanske bara en tillsägelse och inte att bara banna direkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var ju ett ganska bra tag efter jag hade "pittat" in i dom här och då satt jag och körde runt i min bil och var på väg till mitt gäng hus och då blev jag banand för detta och jag ångrar att jag råkade köra in i han / pitta och hoppas ni vill ge mig en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså enligt mig men jag har ju inget klipp på hur det såg ut för mig så jag fattar ändå varför han just valde att banna mig för att jag körde in i han lite och det såg säkert mycket värre ut för han en vad det gjorde för mig men jag har ingen aning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad väldigt många gånger men måånga är felaktiga och sen var det för 3-4 år sen jag vart bannad som mest

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tänka på hur jag kör men man kan inte göra så mycket åt en dsync dock

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja Jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka