Nekad Kebbabrulleeeee | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebbabrulleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? 1axelbaby

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Emir Shadi och han är 31 år gammal. Han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. han har levt livet tufft eftersom han mobbades i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om att bli rik som stor och han bryr sig inte om han tjänar pengar lagligt eller olagligt. Han fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 70kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba olagligt, han sålde knark och han skadade folk. När han blev 31 år så blev han jätte besviken på sig själv och ville få ordning på sitt liv, så han bestämde sig för att flytta till Unive. Hans Pappa jobbade med bilar innan när han levde och då brukade EMir jobba där med för han var också intresserad av bilar och Emirs mål i staden är att jobba med bilar och göra folk glada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? extremt Bra rp, social rp,utvecklade scenarion, Rolgia scenarion. Jag är en kille på 15 år fyller snart 16 och jag gillar att rpa och jag gillar att göra utdragna scenarion och roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att bara vinna och skapa makt och så man ska rpa och de menas med att man ska spela för att utveckla sin karaktär och spela efter verkligheten och i verkligheten så lever man inte bara för att skapa makt och liknande man kan spela för att ha roligt och det menas med att man ska kunna förlora ett scenario utan att börja gråta i verkligheten eller bli sur och hoppa support att förlora något händer även i verkligheten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Varit medlem på massor av andra servrar tidigare men jag sa upp medlemskapet där eftersom att jag vill börja på unive och kunna utveckla min rp själv och kunna göra något av min karaktär och inte bara leva som en helt vanlig människa för då blir de inge kul rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka