Nekad kebabrullen2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebabrullen2

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? affe23232

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Leif Eriksson, föddes den 09/04/2000 på karolinska sjukhuset.
Leif växte upp i en bra familj, Leif hittade snabbt intresset för bilar och redan som 12 åring började han jobba lite enkelt i hans fars verkstad. Bertil som Leifs pappa heter valde att hoppa av sitt jobb inom Securitas för satsa helt på sin bilfirma. När han fyllde 16 tröttnade han på det ”Vanliga livet”. Leif kom senare in i kriminaliteten och träffade fel människor. Leif levde efter spänning och gör det än idag. Leif jobbade även inom lite olika företag så att polisen inte ska misstänka honom för något brott. Leif är idag 23 år gammal och lever inom det kriminella men endast på nätterna. Detta gör han för att han bor hemma hos sina föräldrar, som inte har någon misstanke om detta. Leif är en väldigt ödmjuk människa detta har han fått från sin far som i tidigt ålder förlorade sin farmor och farfar i en flygolycka i tidig ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp och bra scenarion där alla vinner på. Sen är han en allmänt skön karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" För om det händer så ska man fortsätta rpa lika bra som innan för då blir det ett mycket roliga scenario än ifall man bara skulle börja lalla med polisen när man blir tagen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Sunt förnuft är att man ska ha samma utgångspunkt som man har i vanliga livet och att man exempelvis inte ska gå runt och skjuta folk bara sådär eller cykla in i exempelvis en bilaffär och tränga sig i en kö. Fear Rp betyder att man ska värna om sitt liv exempelvis om någon siktar en pistol mot ditt huvud ska du inte springa därifrån, för då ska du roleplaya på att det är i verkliga livet och hur du hade reagerat i riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat i cirka 1250 timmar då jag vet hur man beter sig och hur man aggerar i roleplayet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mina förväntningar på servern är att det är bra rp med kriminella och polisen samt att resterande individer faktiskt kan rp:a på en hög rp nivå. Sist men inte minst så förväntar jag mig att polisen är aktiva och inte är AFK. Mina mål är att utvecklas som kriminell och gå med i ett gäng i staden. Eller jobba åt gäng för att få in lite extra pengar till saldot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka