Accepterad kebabbrulle | Medlem ansökning [Röda gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kebabrulle332#0908

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Larsson han är 49år gammal han är uppväxt i dalarna han hade en ganska bra uppväxt förutom att hans pappa jobbade som polis och var nästan aldrig hemma så Kent spenderade den mesta delen av sitt liv med sin mamma men Kents mamma drack väldigt mycket alkohol så Kent fick ta hand om sig själv väldigt mycket. Han gillade poliser väldigt mycket för hans pappa var ju det. Så när hans mamma drack och hans pappa inte var hemma så gick han till sin farmor och farfar. Hans farfar var även fördetta polis. när han var hos sina farmödrar så kollade han på mycket polis film för det var då han kände sig trygg. han spenderade mycket tid med sin farfar och hängde med honom nästan överallt men tillslut så gick han farfar bort och då så viste inte Kent vad han skulle göra med sitt liv. Men se så gick han under en väldigt lång tid. Och när han blev lite äldre så så kom han på att han ville satsa på att bli polis för att följa sin pappas fotspår och hylla sin farfar. Så Morgan kämpar på och ser fram emot att någon gång bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och hög RP nivå, jag kommer hålla en så hög RP nivå som möjligt för att dom som jag RPar med också ska ha det roligt. När jag RPar vill ha det roligt och jag kommer bidra med en RP som är rolig för båda parterna och jag kommer vara social när jag RPar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna ha ett roligt scenario där inte att en sida ska alltid kunna vinna utan båda parterna ska kunna ha de roligt. Och ifall någon t.ex riktar en pistol emot ditt huvud och hotar med att skjuta så ska du lyda vad motparten säger och tänka på din säkerhet och värna om ditt liv.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om Unive och sa att det skulle vara en väldigt seriös och bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka