Accepterad Fabbn | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbn

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? fabbn__

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Casper Larsson, född år 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Trevlig, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är Caspers föräldrar lämna han tidigt i sitt liv han skulle fylla 19 om 1 månad och då ringer polisen och säger att dom har hittat hans mamma ute i skogen med av hugen arm. Hans pappa åkte in i fängelset för mord när casper hade fyllt 19 år och 10 dagar, han åkte in i 10 år och casper behövde flytta till farmor & farfar. Den 10 augusti 2019 så vart han dömd. När casper försökte ringa till fängelset så svarade inte hans pappa utan han fick ett svar av en person som jobbade på fängelset "Din pappa har dött han börja slåss med folk" Då förstod casper att hans liv kommer bli jobbigt. Så casper och hans hund fick flytta in till farmor & farfar. Han s framtids planer är att hitta en snäll vängrupp och köpa sin dröm bil som e en BMW m3 F80, han har haft mycket vänner under gymnasiet och har även det nu han vill fortsätta va vän med dom och hitta på roliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och scenarion med vinning från båda sidor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det inte ska bara va du som vinner på scenariot utan även den andra motparten också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som står för random death match det är att du dödar nån utan anledning, samt så kan jag berätta vad fear rp är det är när du inte värnar om ditt liv, samt så kan jag nämna new life rule som står för nlr det är att du inte ska komma ihåg något när din karaktär har dött. jag kan nämna meta gaming, det är när du tar OOC saker till ingame och rpar på att din karaktär vet det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att min förra dc konto vart hackat Det heter Fabbn_ och jag undrar ifall det är möjligt att få verifierings rollen på mitt nya konto.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka