Nekad Kebab240 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad ska gänget heta? Gaboros 19

Vad är ditt discord namn? Kebab240

Ditt födelsedatum: 3 April 2009

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja, jag har väldigt mycket erfarenhet gällande gäng rpn på servern. Jag har varit med i mycket olika slags gäng och testat på mycket så som street, maffia och MC. Jag har varit runt och kollat hur det går till och vilka skillnader de finns mellan gängen och vilka likheter det finns mellan gängens RP. Jag har även RP:at gäng kriminell väldigt länge nu på servern och själv tycker jag att de är hur roligt som helt och jag har även varit högt uppsatt i några gäng och även vice så jag vet precis hur man ska hantera ett gäng som boss och hur allt går till. Jag har som sagt varit gäng kriminell väldigt länge på servern och jag vet hur man skapar unika och väldigt roliga scenarion som hela gänget för ta del av och det tycker jag är det bästa. Jag har också alltid skött mig som kriminell, har inte fått varningar osv så jag tycker verkligen att jag passar som Boss i ett gäng eftersom jag är aktiv, seriös med det jag gör, driven (så som att jag kommer alltid försöka göra så alla i gänget får möjlighet att vara med på saker) och helt enkelt en grön spelare som kommer göra allt för att detta gängets ska bli så bra som möjligt och så aktivt som möjligt.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Jag (Kebab240) kommer vara Bossen.
B4aYan kommer vara Vice bossen.
Lallaren34
f.robin.f
1.R8
Tedde
Madapasa

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Alla som är med har krim förutom lallaren34.

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer satsa på att bli Street. Jag tycker det eftersom att jag själv anser att det är de roligaste + att jag anser att man har störst möjligheter inom det. Jag själv har mest erfarenhet genom street gäng för att jag för det mesta varit med i det och då vet jag vilka scenarion, vad man ska göra, klädstilen och så för att få den högsta RP nivån som möjligt. Jag tycker även att street gäng blir mycket realistiskt eftersom i dagens samhälle så är det mest street gäng som håller hus och då tycker jag även det ger en mer realistisk och mycket hög RP nivå.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag tycker att jag skulle vara en bra boss över Gaboros 19 eftersom att jag alltid är opartisk mot mina medlemmar och kommer alltid lyssna på allas sida om någon konflikt har kommit inom gänget. Jag är väldigt aktiv och kommer göra allt för att mitt gäng ska få en sån bra start som möjligt. Jag är en väldigt driven person som alltid kommer försöka driva gänget framåt i utvecklingen och skapa så roliga och unika scenarion som möjligt. Jag är en väldigt seriös spelare som aldrig komma lalla eller något för att skapa en sån bra bild som möjligt för gänget och att det blir ett bra gäng som har ett gott rykte om sig i staden. Jag tycker också att jag kommer bli en bra boss eftersom att jag alltid kommer hålla koll på vilka medlemmar jag tar in i gänget. Jag kommer aldrig ta den första bästa som kommer för att den vill gå med utan jag kommer gå igenom en välutvecklad intervju med personen och försöka skapa en bild på vem denna personen är och vad den har för och nackdelar i gänget. Jag vill detta eftersom att jag inte vill få ett gäng som bara lallar utan jag vill verkligen skapa ett gäng som alltid är seriösa och alltid har en hög RP nivå som skapar roliga scenarion och detta får jag som boss se till att det händer.

Vad är din vision med gänget? Min vision med gänget kommer att vara att vi ska försöka bygga upp gänget och få in bra medlemmar som är bra på att RP:a. Vi ska skapa oförglömliga scenarion som alltid ska vara kul för både parterna. Jag vill skapa ett gott rykte om oss att vi är ett gäng som har en hög RP nivå och är aktiva. Jag vill helt enkelt att vårat mål inte ska vara för makt utan att vi har som mål att skapa så roliga scenarion som möjligt och att vi har så bra medlemmar som möjligt.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer bidra med en positiv RP på servern genom att vi alltid kommer göra så alla scenarion kommer vara roliga för båda parterna. Vi kommer alltid vara professionella och ha en god ton i vårat gäng så vi inte får den lalliga jargongen. Vi kommer alltid att försöka skapa unika scenarion som aldrig gjorts innan så att vi får lite omväxling och inte gör som alla andra och det anser jag som roligt. Sedan kommer vi alltid att vara aktiva och det tycker jag bidrar med en positiv RP för servern.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka