Nekad Kebab240 | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: fdsfdsfds.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bröt mot en regel (meta gaming). Jag skrev i chatten när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade haft roligt med mina vänner men sen gick jag till jobbet för att jobba lite. När jag kom fram till jobbet såg jag en kille som hette liam han jobbar också SC Styling. Jag har haft lite konflikter med liam tidigare men när jag kom så var han riktigt trevlig helt utan anledning som han aldrig har varit mot mig tidigare. Jag tänkte inte mycket på det då tog liam upp sin mobil och sen la ner den direkt sen laddade han upp ett riktigt hårt slag som dödade mig direkt. Då blev jag sur och suckade och sa att han ska ta mig till sjukan (detta när jag var död mitt fel). Sen åkte vi till sjukan och då skrev jag i chatten att han skulle kolla om det fanns någon sjukvårdare men det fanns inte då skrev jag att han skulle ta mig till svetlana men han stannade upp ( detta är inte att rpa han skrev säkert en report för att jag skrev i chatten men det är inte så verkligt att hålla någon i ett sjukhus utan att försöka att rädda personens liv så snabbt som möjligt) sen tog en annan kille mig till svetlana och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det inte är så lätt för staffs att göra perfekta val men jag förstår ända hur savage tyckte. Jag tycker att jag skulle ha blivit satt i staff samtal först och sen att liam också skulle bli satt i staffsamtal för att prata och sen bestämma om vi eller jag skulle bli bannad. Med detta menar jag att ban inte altid är den första utvägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit permanent bannad en gång tidigare för kombat logg och har lärt mig av mitt misstag. Jag har även blivit bannad för krim utan krim för att jag glömde att jag blivit av med min krim roll när jag blev permanent bannad. Sen har jag även blivit bannad för små regelbrott tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat rpa och inte prata och skriva i chatten när jag är död men jag hoppas att du förstår att jag blir arg för att han liam bara vill få mig bannad och därför gjorde det han gjorde för att vi har haft konflikter ingame då han tyckte att jag har dålig attityd och då hotade han mig men det var inte ens jag men han tror fortfarande det. Hoppas bara att du förstår

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban då det har varit väldigt tråkigt utan att få spela unive. Jag har lärt mig att inte bryta mot några regler i unive även om jag är väldigt arg och om någon annan gör fel ska jag inte göra det. Jag har även lärt mig att det inte är tillåtet att skriva i chatten för att någon ska skynda eller någonting sånt om man ligger död. Jag ber verkligen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka