Nekad Kebab240 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: fdsfdsfds.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev i chatten när jag var död och råkade säga ett ord när jag dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle jobba och träffade på liam han slog mig med flit men sa att han inte gjorde det. Detta för att jag har haft konflikter med honom tidigare. så han dödade mig på jobbet och tog mig till sjukan och då tog han jättelång tid på sig och då skrev jag att han skulle skynda sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit permanent bannad en gång tidigare och för små regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva i chatten och inte prata när jag är död

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer göra om mitt misstag. Jag älskar unive och vill verkligen komma tillbaka hoppas du förstår att jag inte menade att göra fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka