Inaktuell kebab med ris | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Vad ska gänget heta? Swedish roadmens

Vad är ditt discord namn? indianivar#7260

Vad heter du i verkligheten? Ivar

Ditt födelsedatum: 27 Juni 1998

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta.

Hur många timmar har du på Fivem? 43 timmar för att jag har varit på mitt land så har jag inte haft jättemycket tid att spela.

Berätta om din karaktär: en man som ville hjälpa fast ingen ville hjälpa honom så han ville bli kriminel och jobba med andra och tjäna pengar på andra sätt. han har sett sig som en man som kan vara en person somm lyssnar och låter fler vara med att hjälpa till. Han har alltid viljat vara kriminell och har viljat ha en kriminell framtid.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att kunna göra saker så att jag och de andra i gänget att få pengar.

Har du några med dig från start med gänget? har två stycken.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? ett gäng som inte är så öppet och har ett hemligt ställe att samlas på, så man kan prata ifred och ingen hör. ett gäng som kommer vara diskreta med vad de gör och inte göra mycket problem.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har bra sikte med pistol och är bra att lösa problem.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att ge alla en fair lön och de som de förtjänar kommer de att få. Ska göra så att folk i gänget inte har tråkigt när de spelar och de ska ha kul när de gör kriminella saker.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Vi kommer försöka göra ett gäng som kommer att vara ett aktivt gäng som inte bara rp´ar vanligt och rp`ar mycket som kriminella.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut att inte få så mycket onödig uppmärksamhet när vi gör något

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Att ha alla på discord och ha deras nummer i staden.

Hur hanterar du kritik? Att vara lugn och inte tjafsa emot.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja, för det är fortfarande en rolig server att spela på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka