kebab.151. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Ditt discordnamn: kebab.151.

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2025

Varför ska just du bli staff Jag tycker att jag borde bli staff. då jag kan mycket om reglerna och jag är väldigt aktiv. Jag bemöter folk på ett bra sätt, med respekt och en bra ton. Jag har enkelt med att ta in information samt så har jag enkelt med att lära mig och jag gillar att hjälpa folk. Ännu en fördel med staff arbetet är att jag tycker det är kul samt roligt med en utmanning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Några saker jag inte tycker funkar på unive är nog kriminell rpn på fler tals olika sätt som t.ex förmånga regelbrott som fearp, shoot on sight, pwg, och andra som diskret och att man ska vara snabb med saker som rån kidnappningar skottlossningar osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer ta tag i sakerna direkt som att spendera mycket tid på reports samt att specca det skulle hjälpa massa av dem problemen jag nämnde ovan samt med att hålla koll på shooting loggs hela tiden för att inte missa en skottlossning där brukar det alltid begås regelbrott som pwg eller fearp och då skulle det vara bra om man själv såg senariot med egna ögon istället för att man ska behöva kolla det ifrån ett perspektiv i support så man kan se båda sidorna

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffsigt med att man håller en lugn ton under hela konversationen det skulle också vara bra om man håller ett bra bemötande hela tiden

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer prioritera in staff roll före min rp och jag kan redan balancera min rp med privatliv så det skulle inte bli en så stor skilllnad bara att jag byter ut rpn mot staff arbetet!

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 7 månader och började spela 13 augusti 2024 som medlem på unive men på den korta tiden har jag kunnat lära mig mycket om hur servern fungerar och om reglerna

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag faktiskt och då tycker jag samt många andra att jag var en bra staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Tack för du har läst min ansökan till staff på unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka