Accepterad kebab.151. | Ansökan till Servervakt [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? kebab.151.

Vad är ditt Hex:ID Steam-ID: 76561199725793262

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: börjar spela runt 15.30 till 23.00 och då rpar jag bara som vanligt alltingen på min sjv karaktär eller krim mest sjv
tisdag: börjar spelar runt 15.15 och spelar tills 23.00 då rpar jag bara som vanligt alltingen på min sjv karaktär eller krim mest sjv
onsdag: börjar spela runt 14.55 och spelar tills 23.00 då rpar jag bara som vanligt alltingen på min sjv karaktär eller krim mest sjv
torsdag: börjar spela runt 15.05 och spelar tills 23.00 då rpar jag bara som vanligt alltingen på min sjv karaktär eller krim mest sjv
fredag: börjar spela runt 14.10 och spelar tills 00.00 eller 01.00 då rpar jag bara som vanligt alltingen på min sjv karaktär eller krim mest sjv
lördag: börjar spela runt 12 13 och slutar spela 01.00 eller senare
söndag: börjar spela runt 14 tills jag inte pallar mer cirka 23
(inte detta schema hela tiden brukar gå ut samt göra saker med familjen samt är alla dessa med pauser)

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har vart medlem sen 13 augusti 2024 så det var cirka 7 månader sen och jag har vart staff inann samt sv

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga bevis men 7 ggr och senaste jag var bannad var det 18 feb detta år

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är awtt vakta servern från lallare och folk som begår regelbrott medans de rpar så tar de dessa beslut t.ex om man är på sjukan och någon lallar eller sitter och skriker samt begår reglge brott så kan de kicka dem eller sv banna de det är typ det en servervakt gör samt kan de dva bilar

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag är sjv och det är massa lallare samt folk som skriker och håller på i sjukan så jag vill bli servervakt för att sätta stopp på det med att kanske skriva i ooc att de ska sluta hålla på eller kicka eller om det behövs så bannar man den personen men vill oxå bli det för när jag rpar på min andra karaktär så brukar jag vara i rondellen så är det massa lallare där som håller på med att vdma och sånt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruptioon är aqtt man andväder sina perms på ett sätt så man hjälper sig själv eller siona vänner som t.ex kicka någon i ett senario eller att åka runt med toggle id och andväda det som t.ex en wallhack om man ska t.ex skotta eller om man bara allmänt rpar
abuse är när man andväder sian perms på ett sätt som de inte ska andvändas som de ska som t.ex andväda toggle id som en wallhack eller att man bara rpar med toggle id då tycker jag inte att det kallas rp för irl så ser man inte nmr över folks huvud

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka