Antagen Hurtbu11e | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hurtbu11e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Hurtbulle

Vad är ditt Hex:ID steam:110000106963149

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem från skolan runt 15 varje dag och då sätter jag mig och rpar om jag inte har skolarbete som måste göras, då rpar jag ungefär fram till 18 för efter det har jag träning 3-4 dagar i veckan och på helger brukar jag om jag inte har match/träning köra mellan 16 eller 17 till 23 så kortfattat

Vardagar 15-18
Helger: Kanske lite under dagen men mest 16/17-23 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? 19/11-25 (började jag rpa polis så det var lite innan det jag vart medlem)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bifogar nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vakta servern, exempelvis SV banna folk som inte uppför sig och exempel bryter mot reglerna som finns på servern, vi är som att vi underlättar arbetet för staffs, vi SV bannar folk som inte beter sig. Jag som ofta är sjukvårdare och då när jag sjukvårda någon skriver de i /me att har ett skrapsår men egentligen har en skottskada i huvvet då är det PWG och då ska de åka på svbann

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser mycket folk som inte beter sig och folk som bryter mot reglerna och jag kan inte göra något förutom att kolla på och kanske hinna göra en /help. detta stör något otroligt för att om jag bara gör en /help kan de hinna dra inann jag ens hunnit ta id och då får de inga åtgärder. t.ex om jag som sjukvårdare ser att folk håller på med powergaming och ska ljuga i /me kan jag istället för att ta staffs tid ta id och sedan svbanna dem

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är om vi börjar med korruption så är det när någon missbrukar sin makt eller position för egen vinning t.ex att man abusar /kick för man tycker att scenariot inte går sin väg detta blir en typ av korruption och abuse och abuse är som tidigare sagt att man överdriver att använda /kick.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka