Nekad Keb12 | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keb12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Kebaben#0795

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Khumojhon paktituleteck och han är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle säga att han är en väldigt omtänksam människa, han har ett starkt driv dvs att när han vill något så gör han det till hundra procent. Han är också väldigt snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Khumojhon kommer ifrån Uzbekistan där han bodde i cirka 5 år efter han föddes. Khumojhon flyttade därefter till Sverige där han byggde ett stort intresse för musik, han började spela i ett Uzbekiskt band som han nu har tankar på att föra vidare in i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en väldigt hög RP nivå, jag kommer samt att kunna hjälpa till servern att nå den maximala nivån av Rp på hela servern vilken är något jag strävar efter och något som jag tycker är extremt viktigt för att kunna ha det så roligt som möjligt. Jag kommer att kunna bidra med väldigt bra scenarion och gött snack.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man tekniskt sätt inte ska spela för att du själv ska vinna. För att kunna ha en hög RP nivå så gäller det att man inte spelar för mest pengar, mest kroppar eller vad det nu skulle vara. Det handlar alltså om att man inte ska spela för att någon utav parterna i ett scenario ska vinna eller förlora utan man ska låta RP ta hand om det så det gäller att man upprätthåller ett bra RP,ande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit några regler på den här servern, jag har spelat fivem väldigt länge men just inte på denna servern. Det har hänt att jag har pratat halv OOC någon gång men jag är mycket medveten om vad ni har för regler omkring vad som är OOC.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-RAndom death match dvs att man dödar någon utan anledning. VDM - vehicle death match och det är att man anänvder sitt fordon som ett vapen alltså att man kör in i folk med sin bil.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en hel del erfarenhet inom RP vilket gör att jag tror att jag skulle göra UNIVE väldigt gott och en ny medlem som bidrar till utvecklingen på servern och dess RP.

Nekad.
Anledning:
aldrig tidigare varit inne på Unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka