Accepterad kden | Medlem ansökning [tjomannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kden

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? 1kden

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eric Schmurk 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, kreativ, energisk!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Eric han är snart 28 år gammal uppväxt i Syrien men nu flyttat hit här med sin mamma bara till staden o trivs bra men varför ingen annan förleder som pappa till exempel är med är för Eric haft en svår uppväxt o den historien kommer nu det är så att Erics pappa tog droger o drack väldigt mycket alkohol så Eric spendera sin mesta dels tid att gömma sig i sin egna garderob eller under sängen för sin egna pappa då när han pappa var påverkad hela tiden o Eric behövde sköta allt där hemma medans hans mamma jobbade o hans pappa bara låg i soffan o när han väll gick till Eric va det för att slå Eric o misshandla han blodig men när mamma kom hem va hon lika rädd för Eric o va som hade hänt hans mamma o pappa bråka hela tiden o pappan slog till mamman fler gånger till slut fick mamma nog o sa vi skulle åka här ifrån medans pappan va nere på ICA o köpte mer alkohol o droger från några langare så dem tog chansen packa alla sina grejer sprang ner från trapp uppgången o det värsta som kunde. Hans fritids intresse är att hänga med vänner och hålla på med bilar då han är väldigt intresserad i bilar och hans dröm är att han ett stort garage med bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som inkluderar så många som möjligt, jag har spelat RP i över 4 år, därav känner jag att jag har mycket att tillbringa till servern och erfarenhet till att göra utvecklade scenarion som är roliga för alla parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir rånad och tjuven gör ett bra RP, så spelar du med – även om du förlorar pengar eller något du gillar. Om du spelar kriminell och snubblar i ett bråk, så accepterar du att din karaktär blir slagen eller gripen om det passar scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Några gånger tidigare, mindre regelbrott som powergaming, och sådant, men även ooc hets någon gång när jag var ny, även min senaste ban som var grov rdm vilket jag blev bannad för. Lärde mig att agera moget istället för impulsivt och icke

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, när du tar information utanför spelet och använder det ingame, rdm när du dödar någon utan anledning, powergaming du rollspelar på ett sätt som inte är realistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Chiefboll

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka