Nekad kden | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kden

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? 1kden

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eric Schmurk 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, kreativ, energisk!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Eric Schmurk är 27 år gammal och uppväxt i ett hyreshusområde i Göteborg med sin ensamstående mamma. Pappan stack tidigt, och Eric började hänga med fel folk redan i tonåren. Skolan gick sådär, men han lärde sig snabbt om livet på gatan. Skruva med moppar och bilar. Svensk rap och drömmen om att göra egen musik, Märkeskläder och nattlivet. Han är lojal och har ett stort hjärta, men bär på ilska och osäkerhet. Vill bli någon, men tvivlar ofta på sig själv. Tjäna snabba pengar, köpa bil och egen lägenhet. På sikt vill han bygga upp något eget, kanske inom musik eller bilbranschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som inkluderar så många som möjligt, jag har spelat RP i över 4 år, därav känner jag att jag har mycket att tillbringa till servern och erfarenhet till att göra utvecklade scenarion som är roliga för alla parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir rånad och tjuven gör ett bra RP, så spelar du med – även om du förlorar pengar eller något du gillar. Om du spelar kriminell och snubblar i ett bråk, så accepterar du att din karaktär blir slagen eller gripen om det passar scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Några gånger tidigare, mindre regelbrott som powergaming, och sådant, men även ooc hets någon gång när jag var ny, även min senaste ban som var grov rdm vilket jag blev bannad för. Lärde mig att agera moget istället för impulsivt och icke genomtänkt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, när du tar information utanför spelet och använder det ingame, rdm när du dödar någon utan anledning, powergaming du rollspelar på ett sätt som inte är realistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Chiefboll

**Nekad.**

Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka