Nekad KBK Elis | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBK Elis

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086967457/

Ditt Hex-ID: steam:110000143281aa1

Vad är din discord tagg? kbk_elis

Vem var det som bannade dig? rozii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: nyaste unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jan använde mig utav aimbot och att jag ecopa vilken man inte får

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde runt u min gäng bil och då såg jag att nån hade tagit över vårt område så åker och tar över det igen och precis när jag ska åka så kommer dom som tog över området och börjar jaga mig så jag åker och efter ett tag så hoppar jag ut och börjar skjuta eftersom jag hade aimbot så fick jag ena bilen sen åker den andra bilen emot mig och då skjuter jag och då fick jag bilen på mig och då ramlar jag och efter det så ecopar jag upp och åker där ifrån och då stängde jag av efter det och skulle sova men då ringe min kompis mig och säger att rozii ville att jag skulle komma support så jag hoppar support och då frågar rozii varför jag ecopa då sa jag att det va för jag blev på körd och sen fråga rozii om jag kör med aimbot och då erkände jag sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag körde med aimbot och ecopa som jag erkände att jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad för att jag skött polisen vilket man inte får så då blev jag p-bannad av bubblegum och efter en månad blev jag unbannad och då hade jag lärt mig att man skjuter inte polisen för då får man konsekvenser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunna skippa att köra med aimbot och istället rpa som alla andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte fuska samt att inte ecopa det e därför jag vill ha en andra chans så jag kna visa att jag faktisk kan rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka