Nekad KBK Elis | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBK Elis

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086967457/

Ditt Hex-ID: steam:110000143281aa1

Vad är din discord tagg? kbk_elis

Vem var det som bannade dig? rozii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: nya nya unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror du valde att banna mig eftersom jag åkte runt och skött folk med aimbot och för jag ecopa när folk skött mina ben så jag ramla och det e ju regel brott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså eftersom det var väldigt länge sedan så minns jag inte jätte mycket men det som hände var väll att jag startade fusk när jag gick in på unive och då så åkte jag runt och tog över områden från folk sen kommer det massor utav grabbar som börja skjuta mot mig och då åkte jag ifrån dom en bit och hoppade ut och då rikta jag mot dom så jag lockade på dom med aimbotet och sen skött jag dom och döda typ två stycken sen hoppa jag in i bilen igen och åkte en bit till och sen efter det hoppa jag ut ur bilen och skött en som åkte mot mig och han dog så han körde på mig och då ecopa jag och efter det så åket jag till gäng huset och på vägen dit döda jag någon mer sen så stängde jag va mitt spel för jag skulle sova och då ringde min kompis mig på snap och sa att rozii ville att jag skulle komma till support och då hoppa jag support och då fråga rozii om jag fuska då sa jag ja och så fråga hon om jag ecoa så sa jag ja sen så banna hon mig ig och alla discords

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för jag körde ju med fusk som jag sa till rozii och att jag ecopa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit p-bannad en gn innan för jag skött polis och det som hände då det var att vi skött nere i hamnen sen kom polisen och rikta mot mig och då skött jag han och han skött mig så vi döda varandra och då satte bubblegum mig i staff samtal och fråga varför jag skött polisen och då sa jag för att jag visste inte vilka som va vilka så skött ba alla jag såg och då blev det så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunna spela som en normal rpar utan fusk och utan att ecopa för då blir rpn roligare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lär mig att man inte ska fuska och att man inte ska ecopa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka