Inaktuell sharkyparkynarky | Medlem ansökning [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? sharkyparkynarky

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi rahman född 2000-03-26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, Lite cp skadad,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs namn är Abdi rahman. Född år 2000 har alltid gillat bilar o att fixa med dom. Han är född långt ner i syrien har haft men okej uppväxt. Hans familj var muslimer och abdi var tvungen att vara det fast att han inte ville det han har liksom aldrig haft ett intresse för religion. Han valde att flytta till unive pga bättre liv mer kompisar o liknande. Just nu har han några vänner en av dom är Christian Svensson. Han är intresserad utav bilar med. Men Abdi har som mål att få jobb hos falck eller aa han hoppas det iaf. Men planen är att skaffa mycket vänner ha helt okej ekonomi försöka skaffa en cool jävla bil!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en jävligt bra rp nivå även roliga händelser social rp jag lyssnar bra på reglerna aktiv spelare thats it liksom :)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska klara av att förlora och inte vilja vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Tror inte det i värsta fall så kan ni nog kolla det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM aka random death match tex att du går fram o slår ner nån utan anledning på torget eller nån annan stans. VDM aka vehicle death match att du använder ditt fordon som ett vapen alltså att du tex kör på nån bara för att du eller dina vänner tycker att det är roligt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bra server grabbar!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta dig till din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka