Accepterad Kazoo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: Kazoo/TurkN

Ange ditt födelsedatum 21 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tror att rollen som staff skulle passa mig väldigt bra. Inom både staffarbete och rpn har jag en del erfarenheter, för det första har jag kört på Unive ett tag nu men jag har även provat en del andra servrar tidigare. Pga detta har jag sätt flera olika sidor av rpande och tror att detta kan vara bra inom arbetet som staff. Personligen tycker jag att jag tidigare haft ett professionellt och trevlig bemötande vilket jag tror är en viktig del inom staffarbete. Därför tror jag att jag kommer kunna underlätta för resterande staffs och bidra med en trevlig och hjälpsam support på servern för både nya och gammla spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? På unive finns det väldigt mycket som fungerar bra men även en del saker som fungerar mindre bra. Jag tycker att det ibland är lite för mycket lall och ofta på allmänna platser såsom sjukan eller marja, sedan vet jag även om att det sker väldigt mycket c logg och liknande för att inte torska saker eller till polisen. Unive har väldigt mycket spelare och därmed lockas många som kanske inte rpat tidigare hit. Det gör att vissa kanske inte förstår alla regler och hur själva spelet går till. Detta tror jag att jag kommer kunna bidra väldigt positivt till då jag gillar att hjälpa nytt folk.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att försöka hålla en del kontakt med andra staffs, helpers m.m samt specca en del, snacka och skriva med spelare för att dem ska kunna bättras sig och i bästa fall undvika en ban i vissa lägen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera på ett professionellt sätt innebär att man kan ta hand om de flesta situationer på ett lungt och vårdat sätt samt håll inne aggrisioner för att inte ta ut det på spelarna. Man ska alltså ta ann alla ärenden på ett seriöst och vänligt sätt. Det spelar ingen roll hur lång tid ett ärende tar utan jag kommer jag att ta det även om det tar 4 timmar av min tid.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt vara dag, det kommer såklart finnas dagar så jag kanske inte är hemma eller av andra anledningar inte kan vara så aktiv men det kommer också finnas dagar när jag kommer vara aktiv 8-9 timmar om dagen. Det kommer som sagt variera men om jag får gissa så skulle jag tro att det kommer bli kring 3-4 timmar under vardagarna och kanske 8-9 under helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 13 juni 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite men inte så super mycket erfarenheter sedan tidigare, har egentligen bara varit servervakt på en server innan men har ändå rätt bra koll på det mesta då jag alltid tyckt det varit intressant och sett många göra staffarbete under streams m.m. Jag tror därför att jag kommer kunna göra ett bra arbete och utvecklas väldigt snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det skulle vara krim isåfall.

Ser ut som att du blev Helper.
Grattis & välkommen till staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka