Nekad kaya 10 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1host2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? G1host2

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max agent 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,snäll,respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären växte upp i en liten kuststad där livet präglades av hårt arbete och stark gemenskap. Redan som ung visade hen stor nyfikenhet och ett starkt driv att förstå världen utanför hemorten. Efter en dramatisk händelse som förändrade familjens liv bestämde sig karaktären för att lämna tryggheten bakom sig och söka ett större syfte. Resan har format hen till en målmedveten, försiktig men lojal person som lärt sig att överleva genom både intelligens och envishet Karaktären vill bygga upp ett nytt liv där hen kan skapa verklig förändring, antingen genom att skydda andra, avslöja sanningar eller uppnå personlig framgång. På längre sikt drömmer hen om att hitta svar på det som hände i det förflutna och samtidigt skapa en plats där hen verkligen hör hemma. Vägen dit kommer dock kräva svåra val, nya allianser och konfrontationer med både gamla fiender och egna tvivel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa engagerande och långsiktiga berättelser som utvecklar både min egen karaktär och andra spelares upplevelser. Jag fokuserar på realistiska interaktioner, konsekvent karaktärsutveckling och att alltid hålla RP:n levande genom konflikter, samarbeten och vardagliga situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på att själv “vinna” ett scenario, utan också hjälper till att skapa en bra och realistisk RP-upplevelse för den andra parten. Målet är att båda sidor ska få intressant och utvecklande RP istället för att allt handlar om att alltid komma undan eller ha rätt Ett exempel är om polisen stoppar min karaktär efter ett brott. Istället för att alltid försöka vinna genom att logga ut, powergamea eller hitta orealistiska lösningar, spelar man med i scenariot så att båda sidor får en rolig och trovärdig upplevelse. Det skapar bättre och mer långsiktig RP för hela servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm.vdm.metagaming.fearrp.suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och samarbetsvillig person som uppskattar seriös och genomtänkt RP. Jag tycker om att bygga långsiktiga relationer och storylines som gör servern mer levande för både mig själv och andra spelare. Jag har förståelse för vikten av regler, respekt och god stämning inom communityt, och jag försöker alltid hantera situationer moget både ingame och utanför RP

Nekad. Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka