Nekad kavkaz antonyo valentino | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kavkaz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Denis Antonyo

Vad är ditt discord namn? Ak.5288

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Mina intressen är att träna boxning och att köra bil mina planer är att skaffa ett bra jobb och vara en bra individ till samhället jag är ganska trevlig och är mot kriminalitet och lögn jag är lojal person och jag är uppväxt i Göteborg, jag är ganska välkomnande person som försöker bidra bra saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att alla visar respekt till varandra och anmäla om jag ser någon som bryter mot servens lagar och regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man medvetet hjälper den andra personen att lyckas i en viss situation för att själv få en fördel senare. Det kan handla om att i en förhandling gå med på mindre viktiga punkter för att få igenom något större, eller att låta en vän vinna i ett spel för att förbättra stämningen och stärka relationen. I strategiska spel kan man ge motståndaren en tillfällig fördel för att senare kunna utnyttja deras misstag. Det handlar om att ge upp något litet nu för att få något större och bättre i framtiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst servens regler som är ganska bra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag brukar oftast spela rollplay med mina vänner i andra spel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är alltid lojal mot landets eller spelets regler och gör allt som den ska göras

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning och utveckla svaret på frågan om reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka